Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 1.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 2.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 3.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 4.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 5.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 6.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 7.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 8.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 9.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 10.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 11.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 12.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 13.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 14.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 15.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 16.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 17.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 18.
  • Prezentācija 'Latvijas dizains - tērpu māksliniece Ingrīda Drāzniece', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Mode-rota (1982) izstādes Mode un rota ietvaros.
Ar Martas Krastas rotām, gaismu un mūziku.
♦ Džezs (1986) Iedvesmo mūzika, īpatnējā tembra vibrācijas, audumi, paradoksāla sadzīves aina, reizēm sapnis.
♦ Sambas ritmi (1987)
♦ Perestroika (1987) 1. vieta modes festivālā Tallinā
♦ Sieviete 21. gs. arhitektūrā (1988)
♦ Templis (1990) Iedvesma no Fellini filmas Kazanova
♦ Šaha partija ar augļiem (1992) …

Autora komentārsAtvērt
Atlants