Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Kā piesaistīt un noturēt pircēju', 1.
  • Eseja 'Kā piesaistīt un noturēt pircēju', 2.
  • Eseja 'Kā piesaistīt un noturēt pircēju', 3.
  • Eseja 'Kā piesaistīt un noturēt pircēju', 4.
  • Eseja 'Kā piesaistīt un noturēt pircēju', 5.
  • Eseja 'Kā piesaistīt un noturēt pircēju', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Videoreklāmas, manuprāt, visefektīvāk ir izmantot tādiem uzņēmumiem, kuriem ir svarīgi “parādīt” garšu, piemēram, miltiem, kurus izmantojot, tiek izceptas garšīgas pankūkas u.c. Lai piesaistītu klientus tiek organizētas izstādes, gadatirgi u.c., tas palīdz satikties ar pircēju klātienē, izskaidrot visu un izrunāt par pircēja vēlmēm un interesēm.
Analizējot literatūru un izvērtējot mārketinga svarīgumu uzņēmumā, var secināt, ka tieši mārketings garantē lielāku preču/pakalpojumu pārdošanu un klientu piesaistīšanu. Viens ir tas, ka uzņēmums piedāvā kvalitāti, bet, lai šo kvalitāti pierādītu, ir jābūt pircējiem/klientiem. Jo vairāk klientu ir vienam vai citam uzņēmumam, jo vairāk tas liecina par labu kvalitāti, labu attieksmi pret klientu un rada uzticamību.

Secinājumi
Viens no galvenajiem uzņēmējdarbības ieročiem ir mārketings. Ja uzņēmums spēj sevi reklamēt, spēj izvērtēt kāda ir tā mērķauditorija, spēj piesaistīt klientus, tad tas ir veiksmīgs. Jo no klientu daudzuma ir atkarīga uzņēmuma peļņa.
Lai noturētu klientu, uzņēmumam jāsniedz pozitīvas emocijas, kas veido klienta apmierinātību un vēlmi palikt.
Ir svarīgi izzināt kā piesaistīt klientu. Respektīvi, uzņēmumam ir jāpārzina ne tikai ārējie faktori, bet arī iekšējie – kā darbojas cilvēka smadzene, kā rodas paradumi, kā reklāma iedarbojas uz cilvēku.


Autora komentārsAtvērt
Atlants