Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 1.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 2.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 3.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 4.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 5.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 6.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 7.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 8.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 9.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 10.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 11.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 12.
  • Referāts 'AAS "Baltikums" klientu izvēli noteicošo faktoru izpēte', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mārketinga pētījumu teorētiskā daļa    3
2.  Mārketinga pētījumu praktiskā daļa    9
3.  Secinājumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
Apdrošināsanas kompānijai ir svarīgi paturēt iegūtos pastāvīgos klientus un veicināt to skaita pieugumu, jo no tā ir atkarīga peļņa.
Šajā filiālē pastāvīgo klientu skaitu var noteikt, salīdzinot ar to klientu skaitu, kuri atgriežas apdrošināties saņemot sms atgādinājumu par termiņa beigām.
Aptaujātie respondenti ļoti labvēlīgi izsakās par šo sms sistēmu un iesaka arī turpmāk to pielietot.
Kā rāda aptaujas rezultāti šādi pastāvīgie klienti sastāda 41.5% no visiem oktobra klientiem. Tas nozīmē, ka jāpievēršas vēl lielākai klientu piesaistei, piemēram ieviešot speciālās klientu atlaides. Ja klients zinās, ka kompānija viņu apbalvos ar atlaidi par to, ka viņš drošina tur un nevis pie konkurentiem, viņš atgriezīsies turpat un drošinās vēl un vēl.
Pieejamo apdrošināšanas pakalpojumu klāsts klientus apmierina, tāpēc nav vajadzības mēģināt ieviest citus apdrošināšanas pakalpojumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants