Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Gārdnera septiņu inteliģences kanālu atraisīšana', 1.
  • Konspekts 'Gārdnera septiņu inteliģences kanālu atraisīšana', 2.
  • Konspekts 'Gārdnera septiņu inteliģences kanālu atraisīšana', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Verbāli lingvistiskais
= Diennakts daļu nosaukšana (rīts, diena, vakars, nakts).
= Nedēļas dienu nosaukšana.
= Mēnešu nosaukumi.
= Pulkstenis un to nozīme.
= Pulksteņu veidi.
= Konkrēto pulksteņu apraksts.
= Pulksteņu sastāvdaļas, to nozīme un nosaukumi (cipari, zobrati ...)
= Materiāli no kā pagatavo pulksteņus, to atšķīrības.
= Pārrunas kādi pulksteņi katram ir mājās.
= Profesija – pulksteņmeistars.
= Bērni sacer mīklu par pulksteni.
= Vai pulksteņiem ir vārdi? Kā tos var mīļi saukt?
= Bērni sacer pasaku par savu pulksteni.
Matemātiski loģiskais
= Pulksteņa forma, kādus priekšmetus šī forma atgadina?
= Pulksteņa izmēri: (liels-mazs, apaļš-četrstūrīgs ... )
= Pulksteņa salīdzināšana.
= Šķirot pēc dažādām pazīmēm: pēc izmēra, formas, lieluma.
= Veikt dažādas aritmētiskās darbības ar pulksteņiem ( viņi var tās skaitīt, izdomāt dažādus matemātiskus uzdevumus).
= Dienas ritma atzīmēšana – kalendāra veidošana.
= Teksta uzdevumu risināšana (cik laika tev nepieciešams ceļam uz mājām no bērnudārza? ...)

Autora komentārsAtvērt
Atlants