-
Prakses atskaite
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| Ievads | 3 | |
| Marga apraksts | 4 | |
| Simulācijas spēles apraksts | 5 | |
| Uzdevuma un situācija apraksts | 6 | |
| Uzdevums | 6 | |
| Situācijas pielietotās biznesa stratēģijas | 7 | |
| Identificētās problēmas, analīze, izstrādātie risinājumi | 9 | |
| Galvenie bloki, kuros spēles gaitā bija jāpieņem lēmumi | 9 | |
| Secinājumi | 14 | |
| Priekšlikumi procesu risinājumam, komandas darba uzlabošanai | 16 | |
| Izmantotā literatūra | 19 | |
| Pielikums | 21 |
“Biznesa simulācija ir dinamiska, uz pieredzi balstīta mācību metode, kas bezriska vidē atkārto reālās pasaules biznesa scenārijus. Dalībnieki iesaistās lēmumu pieņemšanas procesos, stratēģiskajā plānošanā un problēmu risināšanā simulētos tirgus apstākļos” (CELEMI, 2024).
Biznesa simulācijas, sauktas arī par biznesa spēlēm, ir efektīvs risinājums vadītāju apmācībām, jo ļauj teoriju pielietot praksē bezriska vidē un veicina komandas darbu lēmumu pieņemšanas procesā. Šāda simulācija, izmantojot lietojumprogrammu kā apstrādes rīku ir apvienotas ar zināšanām un prasmēm un var uzlabot galvenās funkcijas. (Schröder & Ciucan-Rusu, 2012). Biznesa simulācijas spēles nodrošina motivāciju studentiem mijiedarboties savā starpā un ar mācību saturu. Instrumenti, kas tiek izmantoti biznesa simulācijas spēlēs, var palielināt izglītojamo iesaistīšanos mācību procesā un uzlabot izglītības efektivitāti. Šādas platformas tiek izmantotas dažādās vadībzinību disciplīnās, piemēram, ekonomikā, uzņēmējdarbībā, mārketingā, produktu izstrādē, finansēs un grāmatvedībā. Šīs spēcīgās izglītības metodes ļauj attīstīt kompetences un tuvina akadēmisko pasauli profesionālajai (Martinez etc. 2018).
…
Šī ir prakses atskaite par biznesa simulācijas spēli "MARGA".



























