Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Nozares raksturojums    4
3.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    7
3.1.  Atrašanās vietas novērtējums    7
3.2.  Uzņēmuma misija un mērķis    7
3.3.  SVID analīze    9
3.4.  PEST analīze    11
4.  Pakalpojuma raksturojums    14
5.  Uzņēmuma vadība, personāls    15
6.  Tirgus analīze    16
7.  Mārketinga stratēģija    17
7.1  Reklāma    17
7.2  Sabiedriskās attiecības    17
7.3  Noieta veicināšana    17
7.4  Reklāmas izmaksas    17
8.  Risks un galvenās problēmas    19
9.  Secinājumi un priekšlikumi    20
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa plāna izstrādāšanas mērķis ir apzināt, kas ir vajadzīgs, lai izveidotu savu uzņēmumu. Tā kā uzņēmuma mērķis ir kļūt par vadošo lauku tūrisma uzņēmumu Kurzemē biznesa plānā tiek iezīmētas galvenās vadlīnijas, kas jāievēro uzņēmējam sekmīgai uzņēmējdarbības attīstībai. Biznesa plānā atspoguļotas sekojošas tēmas :
Tūrisma nozares vispārējs raksturojums Latvijā
Uzņēmuma vispārējs raksturojums, kas ietver atrašanās vietas novērtējumu, uzņēmuma mērķi un misiju. Šajā sadaļā ir arī SVID un PEST analīzes, kas ļauj pārskatāmāk apskatīt uzņēmuma izveidošanas stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus.
Pakalpojuma raksturojums, kur aprakstīts uzņēmuma sniegto pakalpojumu klāsts. Šī sadaļa ļauj novērtēt uzņēmuma unikalitāti, salīdzinot ar konkurentiem.
Mārketinga stratēģija. Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos esmu izstrādājusi Mārketinga stratēģijas īstenošanas plānu. Šajā sadaļā ir aplūkots arī tas, cik izmaksā reklāmas izveidošana dažādos medijos.
Risks un galvenās problēmas. Šī sadaļa ļauj pārskatāmi izvērtēt uzņēmuma darbības iespējamos riskus un risinājumus.
Uzņēmuma unikalitāti nodrošina tas, ka pašreiz Kurzemes reģionā nav tādas atpūtas iespējas, kas ietver sevī dažādas pirtis un aktīvā tūrisma iespējas vienuviet. Šis biznesa plāns ļauj izvērtēt vai šāda veida uzņēmums spētu attīstīties un piesaistīt klientus. Biznesa plāns ļauj ieraudzīt daudzus trūkumus, kuri kavētu veiksmīgu biznesa attīstību. Apzinoties šos trūkumus jau savlaicīgi pastāv iespēja laikus rast problēmu risinājumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants