Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Jaunākās mārketinga pētījuma metodes ', 1.
  • Referāts 'Jaunākās mārketinga pētījuma metodes ', 2.
  • Referāts 'Jaunākās mārketinga pētījuma metodes ', 3.
  • Referāts 'Jaunākās mārketinga pētījuma metodes ', 4.
  • Referāts 'Jaunākās mārketinga pētījuma metodes ', 5.
  • Referāts 'Jaunākās mārketinga pētījuma metodes ', 6.
  • Referāts 'Jaunākās mārketinga pētījuma metodes ', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Produkta lietošanas testēšana

Testēšanas laikā potenciālais patērētājs savstarpēji mijiedarbojas ar produktu vai produkta prototipu rūpīgi kontrolējamos apstākļos. Testēšana dod iespēju pārbaudīt vai iespējamais pasūtītāja modelis, kā patērētājs savstarpēji mijiedarbosies ar produktu. Tas nodrošina novērošanu kā patērētājs izmēģina lietot produktu. Dotā tehnika dod iespēju novērtēt kur un kāda veida kļūdas pieļāva produkta izstrādātāji.
Testēšanai produkta lietošanā zīmīgi, ka atšķirībā no tradicionālām mārketinga pētījuma metodēm, attiecīgajā gadījumā tiek pētīta savstarpējā mijiedarbība ar produktu. Citās metodēs parasti tiek pētīta iepriekšējā pieredze savstarpējā mijiedarbībā ar produktu vai kvantitāti, biežumu piekrišanu ar pieņēmumiem par produktu.
Produkta lietošanas testēšana palīdz novērst kļūdas produkta dizainā. Cilvēkiem bieži vien grūti novērtēt savu rīcību gaitas noteiktā situācijā. Kā arī bieži vien šīs pircēju rīcību grūti aprakstīt vārdos. Tādēļ daudz efektīvāk būtu nodrošināt tādus apstākļus, kādos patērētāji veic konkrētas darbības, kuras pēc tam rūpīgi izpētot atspoguļo viņu rīcības motīvus. Testēšanas rezultātā tiek atbildēts uz jautājumu- kāpēc produkts tiek novērtēts kā neērts lietošanā, kā arī palīdz novērtēt to, kā patērētājs atrisina radījušās problēmas lietojot produktu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants