Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 1.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 2.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 3.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 4.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 5.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 6.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 7.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 8.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 9.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 10.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 11.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 12.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 13.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 14.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 15.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 16.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 17.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 18.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 19.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 20.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 21.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 22.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 23.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 24.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 25.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 26.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 27.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 28.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 29.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 30.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 31.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 32.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 33.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Velrbāla komunikācija    6
1.1.  Valoda un runa    6
1.2.  Monologs un dialogs    8
1.3.  Runāšana    10
1.4.  Klausīšanās    11
1.5.  Jautāšana    15
1.6.  Sarunas vadīšana    16
1.7.  Ieteikumi veiksmīgai lietišķai runai    20
  Pētījums    24
  Secinājumi    28
  Izmantotie avoti    29
  Pielikums    30
Darba fragmentsAizvērt

Klausīšanās ir vissvarīgākais, vissenāk mācītais un visbiežāk lietotais komunikāciju veids no visiem, taču saskarsmē tam tiek veltīta ļoti niecīga uzmanība. Kaut gan pusi no mūsu komunikācijās pavadītā laika mēs pavadām klausoties, lielākā daļa laika tiek izlietota bezjēdzīgi mūsu paviršās attieksmes un neienterisētības dēļ.
Daidzi zinātnieki ir nonākuši pie slēguma, ka mūsdienu cilvēku lielākā daļa neprot klausīties, tāpēc autore vēlējās izpētīt prasmi klausīties savā klasē.
Tika aptaujāti 15 skolēni, no tiem 6 zēni un 9 meitenes. Skolēniem tika izdalīta anketa ar jautājumu: Vai uzskatāt, ka jūs protat klausīties, ja ņem vērā to, ka dzirdēt un klausīties nav viens un tas pats? Un tālāk skolēniem bija jāizpilda anketa, pēc kuras var noskaidrot savas nostājas pareizību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants