Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketings', 1.
  • Konspekts 'Mārketings', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomiskie faktori lielā mērā ietekmē visus pārējos faktorus, ar tiem tieši iedarbojoties uz konkrētā cilvēka rīcību. Ekonomiskie nosacījumi, kas regulē pircēja rīcību, ir maksātspēja, ietaupījumi, parādi un spēja tos nomaksāt u.c.
Sociālie faktori darbojas jebkurā sabiedrībā, jo vienmēr pastāv noteikti sociālie slāņi.
Sociālie slāņi ir salīdzinoši stabilas sabiedrības grupas. Kurās apvienojas cilvēki ar līdzīgām dzīves vērtībām, interesēm un rīcības principiem.
Sociālos slāņus var raksturot šādi:
Noteiktam slānim piederošiem cilvēkiem ir tieksme uzvesties līdzīgi:
Piederība noteiktam slānim nosaka cilvēka statusu sabiedrībā:
Slāņi atšķiras nevis pēc vienas, bet pēc vairākām pazīmēm ( īpašums, ienākumu līmenis, izglītība, darbības veids, dzīvesveids u. tml.).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants