Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 1.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 2.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 3.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 4.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 5.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 6.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 7.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 8.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 9.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 10.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 11.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 12.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 13.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 14.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 15.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 16.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 17.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 18.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 19.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 20.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 21.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība un nepieciešamība    4
2.  Labas reklāmas priekšnosacījumi    6
2.1.  Reklāmas satura balsts    7
2.2.  Labas reklāmas saturs    9
3.  Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējuma analīze fotoaparātu uzņēmumā Olympus    17
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra un avoti    21
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Fotoaparāta Olympus SP 560 UZ reklāmai ir skaidri reklamēšanas mērķi – informēt un pārliecināt.
2. Fotoaparāta Olympus SP 560 UZ reklāma piesaista patērētājus ar krāsaino, demonstrējošo attēlu un intriģejošo virsrakstu.
3. Fotoaparāta Olympus SP 560 UZ reklāmā ir skaidri norādītas un uzsvērtas 2 galvenās fotoaparāta īpašības – 18 x tuvāk, 18 x mežonīgāk.
4. Viss reklāmas saturs raksturo ne tika fotoaparāta Olympus SP 560 UZ marku, bet uzņēmumu kopumā.
5. Fotoaparātu uzņēmums Olympus ar jaunā fotoaparāta Olympus SP 560 UZ reklāmu parāda savu stabilo pozīciju tirgū.
6. Kopumā fotoaparāta Olympus SP 560 UZ reklāma stila ziņā ir izdevusies, jo gan reklāmas elementi, gan reklāmas faktori, gan izvēlētais reklāmas līdzeklis, tas ir , žurnāls „Privātā dzīve”, papildina viens otru.

Autora komentārsAtvērt
Atlants