Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Lietišķās vizītes organizēšana', 1.
  • Referāts 'Lietišķās vizītes organizēšana', 2.
  • Referāts 'Lietišķās vizītes organizēšana', 3.
  • Referāts 'Lietišķās vizītes organizēšana', 4.
  • Referāts 'Lietišķās vizītes organizēšana', 5.
  • Referāts 'Lietišķās vizītes organizēšana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Deils Kārnegi uzskata, ka 15% veiksmes finansu jomā nosaka profesionālās zināšanas, bet pārējos 85% – prasme kontaktēties, tāpēc neaizmirsīsim lietišķo etiķeti un saskarsmes kultūru! Tāpēc ir svarīgi zināt, kā pareizi rīkoties, uzņemot viesus. Ir vajadzīgs samērā liels laika un darba ieguldījums, lai savā organizācijā veiksmīgi sagatavotu visu uzņemšanas procedūru.
Pirmo iespaidu cilvēks atstāj tikai vienreiz. Tas it kā nebūtu nekas jauns un nezināms, bet tas, ka tikai 7% sacītā tiek nodots ar vārdiem un pārējais citādi (55% ar sejas izteiksmi, žestiem, stāju, acu skatienu un 38% ar balss intonāciju, runas manieri), – tas pārsteidz.
Sasveicināšanās ir pirmais mirklis saskarsmē. Brīdī, kad sniedzam viens otram roku, tīri intuitīvi jūtam, vai sarunu biedrs būs atvērts un pretimnākošs, vai grib būt dominējošs un parādīt savu pārākumu, vai – tieši otrādi – jūtas nedrošs un nepārliecināts par sevi. Smaids ir ieguldījums, kas neko nemaksā, taču nodrošina milzīgas dividendes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants