Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'E-komercijas īpatnības un iespējas', 1.
  • Konspekts 'E-komercijas īpatnības un iespējas', 2.
  • Konspekts 'E-komercijas īpatnības un iespējas', 3.
  • Konspekts 'E-komercijas īpatnības un iespējas', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Ieviešot Eiropas Savienības direktīvu 2000/31/EC par dažiem informācijas sabiedrības pakalpojumu tiesiskajiem aspektiem, jo īpaši par elektronisko tirdzniecību, 04.11.2004. pieņemts Informācijas sabiedrības pakalpojumu likums, kas nosaka arī komerciālu paziņojumu sūtīšanas kārtību Internetā. Direktīva regulē reklāmas informācijas apjoma, detalizācijas pakāpes un izplatīšanas periodiskuma tiesiskumu.
Ņemot vērā mūsdienu sabiedrības globalizācijas pakāpi, e - komercijas iespējas šķiet teju neierobežotas, taču jāņem vērā, ka tā gluži nav - lai arī šī uzņēmējdarbības prakse ir relatīvi nesena, ir izstrādāti daudz dažādi tiesiskie regulējumi, kas nosaka darbošanos e-komercijas vidē, aizstāvot kā patērētāju, tā pārdevēju intereses. Noteikumi izstrādāti burtiski pēdējās desmitgades laikā.
Kā galvenais ierocis un svarīgs resurss mūsdienās tiek minēta informācija. E - komercijas vide ir izstrādāta tā, lai maksimāli atvieglotu informācijas apmaiņu. Savā būtībā daudzas profesijas un daudzi uzņēmējdarbības veidi mūsdienās ir balstīti tieši uz informācijas apmaiņu un sniegšanu. Jaunā uzņēmējdarbības vide veido citādāku biznesa modeli starp pircēju un pārdevēju, atvieglojot komunikācijas ātrumu samazinot attālumu. Svarīgi apzināties, ka šķietami anonīmā vide, kurā viegli paslēpties, neatbrīvo no pienākuma un atbildības, gluži pretēji, tā uzliek papildus atbildību būt uzmanīgākiem un rūpīgākiem, sniedzot jebkāda veida informāciju un slēdzot ikvienu darījumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants