Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.08.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle
Lēmumu pieņemšana par reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēli notiek vairākos posmos:
Lēmums par reklāmas aptveres plašumu un biežumu, iedarbības līmeni;
Reklāmas izplatīšanas līdzekļu veida izvēle;
Specifisko reklāmas izplatīšanas līdzekļu atlase;
Lēmums par reklāmas sinhronizācijas laiku.

Lēmums par reklāmas aptveres plašumu un biežumu, iedarbības līmeni. Problēmas būtība ir rast visefektīvākās iespējas vēlamā reklāmas ziņojuma daudzuma novadīšanai līdz konkrētā mērķtirgus pircējiem. Sabiedrības informētības pakāpe ir tieši proporcionāla reklāmas aptveres plašumam, biežumam un iedarbīgumam.

Reklāmas izplatīšanas līdzekļu veida izvēle. Reklāmas devējam jāpārzina katra reklāmas izplatīšanas līdzekļa iespēja. Konkrēta mediju līdzekļa izvēle ir atkarīga no daudziem kritērijiem. Svarīgākie ir šādi:…

Autora komentārsAtvērt
Atlants