Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Preces dzīves cikla posmi', 1.
  • Konspekts 'Preces dzīves cikla posmi', 2.
  • Konspekts 'Preces dzīves cikla posmi', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu apstākļos, kad strauji attīstās ražošanas tehnika un tehnoloģija un ātri mainās patērētāju pieprasījums, uzņēmumi nedrīkst paļauties tikai uz esošajiem produktiem, kurus tie piedāvā tirgū šodien, ir jācenšas piedāvāt arvien jaunus produktus.
Izstrāde ir periods, kad notiek jaunas preces izstrāde un sagatavošana ieviešanai tirgū. Uzņēmums šajā laikā vēl nepārdod produktu tirgū, bet tikai iegulda naudas līdzekļus tā izstrādes procesā.
Jauna produkta attīstīšana sākas ar ideju meklējumiem, kuriem nevajadzētu būt nejaušiem. Vispirms ir precīzi jānosaka mērķi. Tad atbilstoši šiem mērķiem tiek meklētas idejas par jaunu produkciju.
Kad ir iegūtas daudzas idejas, to skaits ir jāsamazina, proti, jāatlasa labākās idejas, kas atbilst uzņēmuma mērķiem un iespējām.
Tālāk uzņēmumam ir nepieciešams veikt jaunas produkcijas izstrādes tehniskie, tehnoloģiskie un finansiālie pasākumi. Ja tādi pasākumi būs novērtēti pozitīvi, var sākt jaunas produkcijas sagatavošanu tirgum.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants