Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija mārketingā', 1.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija mārketingā', 2.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija mārketingā', 3.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija mārketingā', 4.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija mārketingā', 5.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija mārketingā', 6.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija mārketingā', 7.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija mārketingā', 8.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija mārketingā', 9.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija mārketingā', 10.
  • Referāts 'Lietišķā komunikācija mārketingā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Lietišķā komunikācija ir nepieciešama it visur un it visur tā ir arī sastopama, jo jebkura mērķtiecīga komunikācija ir lietišķa. Neskatoties uz to, ka mērķi iesaistītajām pusēm mēdz būt dažādi, tās apzinās savus un pārējo iesaistīto pušu vēlamos rezultātus.
Ikdienā ar lietišķo komunikāciju visvairāk nākas satapties dažādās tirdzniecības vietās, kurās gan pārdevējam, gan pircējam ir savi mērķi un iemesli, kāpēc panākt rezultatīvu un pozitīvu sarunu, no kuras izriet arī pozitīvs ieguvums.
Tā kā pati vairāk kā pusgadu esmu strādājusi vienā no prestižākajiem apģērbu veikaliem Rīgā, kurā ir augstas prasības tieši komunikācijā ar klientiem, tad, pamatā balstoties uz personisko pieredzi, izvēlējos rakstīt par lietišķo komunikāciju mārketingā - starp pircēju un pārdevēju.
Ir ārkārtīgi daudz konkurējošu tirdzniecības centru, kuri visi piedāvā cits par citu izdevīgākus piedāvājumus un atlaides, taču vienmēr patīkamāk ir atgriezties vietā, kurā tiek sniegta brīnišķīga apkalpošana un zināšanas no pārdevēja puses, kurā vienmēr jūs sagaidīs optimistiskas smaidošas sejas un, ja nebūs kārotās preces, piemeklēs ko atbilstošu vai pat labāku. Pēc savas un draugu pieredzes spriežu, ka vairums cilvēku labāk ies uz veikalu, kurā ir augstākas cenas, bet ir arī atbilstoši augsts un patīkams apkalpošanas līmenis, nevis uz vietu, kurā preču cenas ir zemākas, taču pircējs tiek uztverts un pret viņu izturas kā pret slogu. Tālākajā darbā būs izklāstītas prasības no pārdevēja attieksmē pret pircēju jau no pārrunu momenta, līdz reālām situācijām veikalā. Apskatīsim arī skatu no „otras puses” - kāda ir attieksme pircējam pret pārdevēju, kad ir grūti pieņemt vārdus - „klientam vienmēr taisnība” - kā pamatotus bez personiska aizvainojuma.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants