Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Latvijas lielo uzņēmumu attiecības ar masu medijiem', 1.
  • Konspekts 'Latvijas lielo uzņēmumu attiecības ar masu medijiem', 2.
  • Konspekts 'Latvijas lielo uzņēmumu attiecības ar masu medijiem', 3.
  • Konspekts 'Latvijas lielo uzņēmumu attiecības ar masu medijiem', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas lielo uzņēmumu attiecības ar masu medijiem. Rakstot šo darbu es izvelējos Valsts akciju sabiedrību Starptautiskā lidosta “Rīga”. Laikraksts „Diena” un aģentūra Nords Porter Novelli veidoja 2008.gada Uzņēmumu Reputācijas TOP 100, kur lidosta „Rīga” ieņēma 11. vietu.
Es intervēju Lidostas Rīga sabiedrisko attiecību un reklāmas nodaļas vadītāju Mārtiņu Langrātu, 67207694, 29457289, 8.oktobrī 2008.gadā.
Par attiecībam ar medijiem viņš sniedza šādu informāciju:
„-Mums ir līgumattiecības ar sabiedrisko attiecību aģentūram, bet tie tiek izmantoti tikai pie kaut kādiem īpašiem projektiem.Tas nav tā ka tas ir diendienā darbs un SA aģentūras izpildītu visus jautājumus ar preses relīzem.Tas tā nav.To mēs daram paši.Attiecībā uz jautājumu cik bieži mēs sniedzam informāciju medijiem un vai mēs vispār to daram, tad, jā, mēs to daram, ļoti daudz, aktīvi un intensīvi. Tas ir gan preses relīzes, gan organizējam intervijas, preses konferences, brifingi, atbildes uz žurnalistu interesējošiem jautājumiem, absolūti viss iespējamais. Būtībā dažāda veida aktivitātes vai pasākumi, kas ir saistīti ar medijiem un kontaktiem” 1 – skaidro Langrāts.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants