Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 1.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 2.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 3.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 4.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 5.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 6.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 7.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 8.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 9.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 10.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 11.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 12.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 13.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 14.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 15.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  Personības vajadzību struktūra pēc kā cilvēks tiecas,    6
1.1.  Vajadzības    6
1.2.  A. Maslova (1908-1970) personības vajadzību struktūra    7
1.3.  Mana vajadzību struktūra    8
1.4.  Manas vajadzības apmierinājuma pakāpe    9
1.5.  Atzinības motivācijas noteikšana    10
2.  Mana vērtīborientācija    11
1.  sirdsapziņa    11
3.  Personības individuāli tipoloģiskās īpatnības    12
3.1.1.  Temperaments    12
3.1.2.  Temperamenta teorijas īss raksturojums    12
3.1.3.  Temperamenta tipi    13
3.1.4.  Mana temperamenta noteikšana    14
3.1.5.  Temperamentu tipu salikums    14
3.2.  Raksturs    15
3.2.1.  Rakstura akcentuācija    15
3.2.2.  Mana rakstura īpašību izvērtējums(H.Šmišeka tests)    16
Darba fragmentsAizvērt

Modernā sabiedrība vienmēr ir interesējusies par cilvēka kā personības attīstību un pilnveidošanos audzināšanas un apmācības procesā. Mūsdienu Latvijā ir izveidojušies jauni objektīvi apstākļi, kuri ļoti aktualizē katra atsevišķā cilvēka dzīves un veidošanās problēmu. Zinātnes svēts uzdevums ir rūpēties, lai augstajām nākotnē orientētajām ekonomiskajām tehnoloģijām atbilstu arī katra sabiedrības locekļa izglītības, kultūras un tikumības līmenis.
Šai sakarā psiholoģijas zinātnē īpaši aktuālā kļūst personības attīstības gaitas likumsakarību padziļināta izpēte, kura prasa vispusīgu un daudzpakāpju cilvēka dzīves un audzināšanas apstākļu atspoguļošanu.1
Tas arī noteica mana referāta tēmu: “Personības attīstība un socializācijas process”. Kā jūs pamanījāt, darba temats ir saistīts ar personības attīstības psiholoģijas vispārīgiem teorētiskajiem un praktiskajiem jautājumiem. Jāatzīmē, ka mūsdienu psiholoģija bieži nespēj efektīvi risināt sabiedrības izvirzītos aktuālos uzdevumus. Piemēram ,sniegt konkrētu palīdzību konkrētam cilvēkam. Tāpēc sociālās dzīves prakse neatlaidīgi prasa palielināt sabiedrības uzmanību pret personību, pilnveidot individuālo pieeju, padziļināt cilvēka attīstības individuālā ceļa zinātnisko analīzi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants