Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Ētisko principu ievērošana reklāmā un mārketinga pētījumos', 1.
  • Referāts 'Ētisko principu ievērošana reklāmā un mārketinga pētījumos', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Jebkura reklāma tek izmantota patērētāju pievilināšanai un piesaistīšanai, bet nereti netiek ievēroti ētikas pamatprincipi, kā piemēram godīgums. Dažreiz reklamētās preces piemēram televīzijā vai interneta veikalu mājaslapās tiek attēlotas savādāk, nekā tās reāli dzīvē izskatās, līdz ar to patērētājs uz to „uzķeras”. Vēl viena lieta ir tā, ka nereti reklāmdevējs savu reklāmu ieskaņo daudz skaļāk, un ja arī televizors ir uz noteiktu skaļumu, tad reklāma skan skaļāk, jo tā ir skaļāk ieskaņota, tādējādi tiek pārkāptas patērētāja izvēles tiesības, jo skaļāk ieskaņotu reklāmu jebkurā gadījumā nākas sadzirdēt.
Latvijas republikā ir aizliegta maldinoša reklāma – reklāma, kura jebkurā veidā, ieskaitot tās pasniegšanas veidu, tieši vai netieši maldina vai varētu maldināt un kura sava maldinošā rakstura dēļ varētu ietekmēt personas ekonomisko rīcību vai kura kaitē vai varētu kaitēt konkurentam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants