Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 1.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 2.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 3.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 4.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 5.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 6.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 7.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 8.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 9.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 10.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 11.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 12.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 13.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 14.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 15.
  • Referāts 'Digitālie mācību līdzekļi izglītībā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Digitālie mācību līdzekļi    4
Tabula.  Digitālo mācību materiālu novērtēšanas kritēriji    5
2.nodaļa.  Digitālo mācību līdzekļu tipi    8
  Treniņš un prakse    8
  Pamācība    8
  Multivide    8
  Simulācijas    8
  Izglītojošās spēles    9
  Animācija    9
  2.nodaļas 1.apakšnodaļa. Digitālie mācību līdzekļi skolotājiem    10
  Attēls. Kahoot! mājaslapa    10
  Attēls. Kahoot! joslu diagramma    11
  2.nodaļas 2.apakšnodaļa. Digitālie mācību līdzekļi skolēniem    11
  Attēls. Tulkošanas vingrinājums    12
  Attēls. Uzdevumi. lv mācību priekšmeti    12
  Tabula. VISC mājas lapā pieejamie digitālie mācību līdzekļi    13
  Secinājumi    15
  Literatūras un citu avotu saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izmantojot digitālos mācību līdzekļus, tiek pozitīvi ietekmēta mācīšanās motivācija un mācīšanās rezultāti. Atbilstoši kritērijiem un kvalitatīvi izstrādāti digitālie mācību līdzekļi ietekmē izglītības procesu, to padarot daudzveidīgu, inovatīvu un noderīgu.
Veicot izmaiņas tradicionālajās mācību metodēs, nāksies sastapties ar zināmām grūtībām, taču tās tiks pārvarētas, ja gan skolotāji, gan skolēni pēc iespējas vairāk iepazītos ar digitālo mācību līdzekļu tipiem. Vērtīgi būtu, ja skolotāji savā starpā mainītos ar mācīšanas pieredzi, kas rezultātā ļaus iepazīties ar vairākiem digitālo mācību līdzekļu tipiem un sekmēs izglītības procesu.
Skolotāju loma digitālo mācību līdzekļu izmantošanā ir ļoti liela. Skolotāji ir kā ceļvedis bērnu iepazīstināšanai ar digitālajiem mācību līdzekļiem. Viņu uzdevums ir nepārtraukti attīstīt savas zināšanas un prasmes, kas spēs izglītošanās procesu padarīt interaktīvu, mūsdienīgu un skolēniem pievilcīgu.
Skolēniem ir brīvi pieejami digitālie mācību līdzekļi un to izmantošana ir pieejama gan mājās, gan skolā. To izmantošana ļauj skolēniem mācīties daudz efektīvāk, pilnīgāk, profesionālāk, izmantot labākos paņēmienu un mācīties vienmēr un visus, jo tehnoloģiskās ierīces, mūsdienās, ir neatņemama sastāvdaļa jebkura cilvēka ikdienā.
Skolēni tehnoloģiskās ierīces izmanto vairāk izklaidei nekā sevis izglītošanai. Iemesls minimālai digitālo mācību līdzekļu izmantošanai ir nepilnvērtīga to pielietošana izglītības iestādēs. Skolēni, kuri izmanto digitālos mācību līdzekļus un tehnoloģijas ir vairāk iesaistīti mācību procesā un gūst pieredzi komandas darbā, problēmu risināšanā, lomu spēlēs un sarežģītu uzdevumu risināšanā.

Atlants