Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'A/s "Druvas pārtika" stratēģiskās attīstības koncepcija', 1.
  • Eseja 'A/s "Druvas pārtika" stratēģiskās attīstības koncepcija', 2.
  • Eseja 'A/s "Druvas pārtika" stratēģiskās attīstības koncepcija', 3.
  • Eseja 'A/s "Druvas pārtika" stratēģiskās attīstības koncepcija', 4.
  • Eseja 'A/s "Druvas pārtika" stratēģiskās attīstības koncepcija', 5.
Darba fragmentsAizvērt

A/S „Druvas pārtika” reģistrācijas datums ir 1996.gada 13.decembris. Sākotnēji uzņēmumā darbojās gan saldējuma, gan dzērienu ražotnes, bet kopš 2000.gada A/S „Druvas pārtika” nodarbojas tikai ar saldējuma ražošanu.
Uzņēmuma pirmssākums ir kolhozs „Druva”. Tajā laikā tika ražots ābolu vīns un dabīgi gāzēts vīns, bet 80-tajos gados, sākoties cīņai pret alkoholu, ražošana tika sašaurināta un 1986.gada vidū uzsākta jauna produkta – saldējuma – ražošana. Tālāk sekoja arvien jaunu produktu cehu atvēršana. Uzsāka dārzeņu konservu ražošanu, gaļas pārstrādi un ierīkoja kulinārijas-konditorejas cehus. 90-to gadu vidū dēļ sliktajiem pārdošanas rezultātiem un zemā ražotņu noslogojuma lielākā daļa cehu tika slēgti un uzņēmums turpināja ražot tikai saldējumu un šampanieti.
1996.gadā par A/S „Druvas pārtika” akcionāru kļūst SIA “Norvēģijas – Latvijas uzņēmējdarbības attīstības fonds”. Tas bija veiksmīgs sākums uzņēmuma augšupejai.
Uzņēmums veiksmīgi ticis galā arī ar Eiropas Savienības normu ieviešanu pārtikas ražotājiem. 2002.gadā veikts saldējuma ceha kapitālais remonts un uzstādītas jaunas ražošanas iekārtas. 2005.gadā iegūts HACCAP un uzņēmumam izsniegta apliecība, kas atļauj eksportēt saldējuma produkciju uz ES dalībvalstīm.
Uzņēmuma attīstība ir dinamiska un mainās atbilstoši situācijai tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants