Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Komunicēšanas process starptautiskajā mārketingā (efektīvas komunikācijas svarīgākās pazīmes, faktori, kas iespaido komunicēšanas situāciju).
Efektīva komunikācija ir ļoti svarīga starptautiskajam mārketingam ģeogrāfiskās un psihologiskās distances un atšķirību dēļ, kuras šķir uzņēmumu no tās patērētājiem. sniedzas pēc (nesalīdzināmi) ideju nodošanas, lai iekļautu pārliecību un tādā veidā sekmējot mārketinga procesa funkcionēšanu efektīvāku. Vēl vairāk, mārketinga komunikācija ir dialogs, kas ļauj organizācijām un patērētājiem sasniegt mutisku sarunu apmierinājumu.1
Komunikācijas process aptver 4 elementus: nosūtītājs; informācija; kanāls; saņēmējs.
Verbālā komunikācija ir komunikācijas forma, kas paredz mutiski izteiktas informācijas apmaiņu (saruna aci pret aci, telefonu sarunas, grupas diskusijas u.c.).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants