• Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģiskajā procesā

     

    Referāts7 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģiskajā ', 1.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģiskajā ', 2.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģiskajā ', 3.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģiskajā ', 4.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģiskajā ', 5.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģiskajā ', 6.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģiskajā ', 7.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģiskajā ', 8.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģiskajā ', 9.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI:
Kvalitatīvas skolas attīstība ir iespējama , ja ir izstrādāta programma ilgspējīgai attīstībai; skolas stratēģiskā attīstība, perspektīvo un operatīvo plānu izveide, to īstenošana ir iespējama, ja procesā ir iekļauta visa skolas
saime – vadība, pedagogs, skolēnu pašpārvalde, skolēns, vecāki, skolotāja un skolēna saskarsme, savstarpējā mijiedarbība veido un attīsta personību skolā; veiksmīgas attīstības programmas realizācijas gadījumā skola elastīgi reaģē uz sabiedrībā notiekošajām izmaiņām, tā prot prognozēt un veicināt kvalitatīvu attīstību; kopīgo vērtību un mērķu labā darbojas visa skolas saime.
Straujās izmaiņas sabiedrībā aicina arī skolēnu būt elastīgam, atklājot savu garīgo un fizisko potenciālu, veidojot attieksmi, apgūstot dažādas zināšanas un prasmes, meklējot jaunas iespējas. Tāpēc skolas un pedagogu uzdevums ir palīdzēt izprast katram savas iespējas un apgūt prasmes, kas nepieciešamas dzīvē šajos strauji mainīgajos apstākļos.
Skolēna pašizpausmes daudzveidīgu iespēju atraisīšanu, viņa pilnvērtīgu attīstību un sagatavotību dzīvei veicina demokrātisks mācīšanas stils, kura pamatā ir skolotāja un skolēna sadarbība.
Skolas pedagoģiskā procesa efektivitāti nosaka katra skolēna pašattīstības un socializācijas sociālo, darbības un individuālo apstākļu un iespēju vienotība.



Autora komentārsAtvērt
Atlants