Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Darba līgums', 1.
  • Paraugs 'Darba līgums', 2.
  • Paraugs 'Darba līgums', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1.Vispārīgie Noteikumi.

1.1. Darbinieks stājas darbā pie Darba devēja un Darba devējs pieņem viņu pamatdarbā _________________________ par ________________________.
1.2. Darbinieks uzsāk darbu ar 199__.gada ''___''__________________
1.3. Darbinieks tiek nodarbināts pilnu darba dienu. Darbinieka darba dienas sākumu un beigas, pārtraukumu pustdienām, kā arī virsstundu darbu nosaka Darba devēja iekšējās darba kārtības noteikumi.

2. Darbinieka pienākumi

2.1. Darbinieks apņemas kvalitatīvi, savlaicīgi un apzinīgi pildīt sekojošus sava tiešā darba pienākumus:
2.1.1.
2.1.2.
2.1.3.
2.1.4.
2.1.5.
2.1.6.
2.2. Darbinieks apņemas pildīt Darba devēja norādījumus un rīkojumus, kuri nav pretrunā ar šo līgumu un spēkā esošajiem likumiem un citiem normatīvajiem aktiem.
2.3. Ievērot Darba devēja iekšējās darba kārtības, kā arī darba aizsardzības, drošības tehnikas un darba higiēnas noteikumus.
2.4. Saudzīgi izturēties pret Darba devēja mantu, kā arī pret Darbiniekam nodoto trešo personu īpašumu. Neizmantot Darba devēja pamatlīdzekļus un inventāru darbos, kuri neattiecas uz savu tiešo darba pienākumu veikšanu.
2.5. Neizmantot Darba devēja vārdu savtīgās, citu uzņēmumu vai personu interesē. Nestāties darba attiecībās ar citām uzōŗmŗjsabiedrļbām, organizācijām vai iestādēm, bez Darba devēja piekrišanas.
2.6. Nekavējoties informēt Darba devēju par pārejas darba nespēju vai citiem iemesliem, ja Darbinieks nevar ierasties darbā. Uzrādīt nepieciešamos darba likumdošanā noteiktos pierādījumus, ka Darbinieks nav spējis veikt savus darba pienākumus.
2.7. Patvarīgi neizdarīt nekādus finansu un saimnieciskos darījumus, kas ir ārpus Darbinieka noteiktās kompetences, vai kas nav saskaņoti ar Darba devēju, un var kaitēt tā finansiāli - saimnieciskajai darbībai.
2.8. Būt ētiskam un lojālam attiecībās ar darba kolēģiem un klientiem, ievērot subordināciju, savstarpējo attiecību kultūru un koleģialitāti.
2.9. Regulāri pilnveidot savas zināšanas, profesionālās iemaņas, tādējādi vairojot Darba devēja prestižu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants