Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Paraugs 'Uzņēmuma IT apraksts', 1.
  • Paraugs 'Uzņēmuma IT apraksts', 2.
  • Paraugs 'Uzņēmuma IT apraksts', 3.
  • Paraugs 'Uzņēmuma IT apraksts', 4.
  • Paraugs 'Uzņēmuma IT apraksts', 5.
Darba fragmentsAizvērt

• Vai informācija ir svarīga? Kas ir auditorija – valdība, darbinieki, klienti, piegādātāji, īpašnieki, konkurenti vai vēl kāds cits?
Informācija ir vienozīmīgi svarīga, jo to var izmantot visu veidu mērķa auditorija – citu uzņēmumu vadība to var izmantot pētot savu konkurentu vai meklējot sadarbības partnerus. Darbinieki lapu izmato, lai apskatītu vai viņu veikalos ir tādas pašas preces, kā, piemēram, Polijā, kam pieder uzņēmums, klienti nenoliedzami izmanto mājas lapu apģērbu meklējumos, kā arī, lai iepazītos ar dažādām atlaižu akcijām, apskatīt kur atrodas Reserved veikali.
• Vai informācija ir atbilstoša laikā? Precīza? Kad pēdējo reizi lapa atjaunota?
Informācija tiek atjaunota diezgan bieži, ja veikalam paredzētas akcijas vai sezonas nomaiņa, kad mainās arī kolekcijas, mājas lapas izmaiņas tiek veiktas nekavējoties. Vidēji lapa tiek atjaunota 2-3 reizes mēnesī atlaižu akciju dēļ, un vismaz 4 reizes gadā, kad ir vasaras, pavasara, rudens un ziemas kolekciju nomaiņa. Es ieteiktu mājas lapā ievietot vairāk informāciju par uzņēmumu un apģērbu cenām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants