Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Konkurences būtība un izpausme starptautiskajā tirgū', 1.
  • Referāts 'Konkurences būtība un izpausme starptautiskajā tirgū', 2.
  • Referāts 'Konkurences būtība un izpausme starptautiskajā tirgū', 3.
  • Referāts 'Konkurences būtība un izpausme starptautiskajā tirgū', 4.
  • Referāts 'Konkurences būtība un izpausme starptautiskajā tirgū', 5.
  • Referāts 'Konkurences būtība un izpausme starptautiskajā tirgū', 6.
  • Referāts 'Konkurences būtība un izpausme starptautiskajā tirgū', 7.
  • Referāts 'Konkurences būtība un izpausme starptautiskajā tirgū', 8.
  • Referāts 'Konkurences būtība un izpausme starptautiskajā tirgū', 9.
  • Referāts 'Konkurences būtība un izpausme starptautiskajā tirgū', 10.
  • Referāts 'Konkurences būtība un izpausme starptautiskajā tirgū', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Konkurences raksturojums un būtība    3
  Konkurence un konkurētspēja starptautiskā vidē    5
  M.Portera konkurences teorija    10
  Nobeigums    12
  Literatūras saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Konkurencei mūsdienās ir liela nozīme, jo tā arvien vairāk palielinās, paplašinoties komercdarbībai, līdz ar to arī uzņēmumu skaits pieaug. Starptautiskā mērogā konkurences apstākļus pastiprina patreiz notiekošie globalizācijas procesi.
Konkurence ir sāncensība, kas nodrošina tirgus ekonomikas attīstību un efektīvāku sabiedrības resursu izmantošanu. Konkurenci nereti asociē ar draudiem, bet konkurenci var uztvert arī kā izaicinājumu un jaunas iespējas. Konkurences ietekmē samazinās cenas un uzlabojas preču un pakalpojumu kvalitāte, kas savukārt palielina patērētāju izvēles iespējas.
Konkurencei ir sava politika, kas darbojas kā komercdarbības instruments, kurš ar tiesiskiem līdzekļiem nodrošina jebkura sabiedrības indivīda iespējas atbilstoši savām spējām piedāvāt tirgū preces un pakalpojumus, cīnīties par tirgus iekarošanu, konkurēt tirgū piedāvājot arvien labākas preces un pakalpojumus. Savukārt patērētājam konkurences politika nodrošina iespējas izvēlēties preces un pakalpojumus, kas vislabāk atbilst katra vajadzībām. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants