Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Septiņi faktori, kas ietekmē komercdarbību Latvijā', 1.
  • Konspekts 'Septiņi faktori, kas ietekmē komercdarbību Latvijā', 2.
  • Konspekts 'Septiņi faktori, kas ietekmē komercdarbību Latvijā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

7. Komercdarbību ietekmē arī konkurence.
Visbiežāk tai ir raksturīgs augsts līmenis, tas nozīme, ka tā ir sīva konkurence. Zem konkurences mēs saprotam sacensības starp dažādiem uzņēmumiem, juridiskam vai fiziskam personām ( konkurentiem) kuri ir ieinteresēti sasniegt vienādus mērķus. Galvenais ir palielināt peļņu, iekarojot patērētājus ar nepieciešamiem viņiem produktiem un precēm. Grūtības ar kuram sastopas uzņēmēji: ir jauni konkurenti, varbūtība, ka paradīsies jauns produkts, kurš aizvietos veco, pircēju pozīcija(pirks vai nepirks), konkurence starp ražotājiem nozarē.
Visi šie iepriekš minēti faktori ietekmē komercdarbību Latvija, bet faktoru ir ļoti daudz, tāpēc komersantiem ir ļoti svarīgi apdomāt savas rīcības, idejas un lēmumus, lai bizness attīstītos, bet nenestu zaudējumus. Šobrīd Latvija ir ļoti maz konkurētspējīgu uzņēmumu, bet jārēķinās ar to, ka komercdarbība ir ļoti atkarīga no politiskas situācijas un lēmumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants