Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Paraugs 'Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes', 1.
  • Paraugs 'Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes', 2.
  • Paraugs 'Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes', 3.
  • Paraugs 'Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes', 4.
  • Paraugs 'Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes', 5.
  • Paraugs 'Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes', 6.
  • Paraugs 'Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes', 7.
  • Paraugs 'Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes', 8.
  • Paraugs 'Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes', 9.
  • Paraugs 'Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes', 10.
  • Paraugs 'Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes', 11.
Darba fragmentsAizvērt

ITIL V3
1. Kādi ir Deminga cikla četri soļi ? / The four stages of the Deming Cycle are?
Plāno, dari, pārbaudi, rīkojies / Plan, Do, Check, Act
2. Pieejamības pārvaldības galvenais uzdevums ir ? / The main objective of Availability Management is?
Nodrošināt, ka pakalpojuma pieejamība sakrīt ar vai pārsniedz saskaņotās biznesa vajadzības / To ensure that service availability matches or exceeds the agreed needs of the business
3. Par kuru no šīm aktivitātēm atbild Pakalpojuma līmeņa pārvaldība ? / Which of the following activities is Service Level Management responsible for?
Klientu orientēta pakalpojumu kataloga izveide / Create a customer facing service catalogue
4. Incidentu pārvaldība rada biznesam vērtību ? / Incident Management has a value to the business by?
Veicinot incidentu ietekmes samazināšanu / Contributing to the reduction of impact
5. Kas ir bāzlīnijas noteikšanas galvenais mērķis ? / What is the main reason for establishing a baseline?
Vēlākai salīdzināšanai / For later comparison
6. Kāda ir pareiza notikumu secība izvēloties tehnoloģijas rīku ? / Which is the correct sequence of events in the selection of a technology tool?
Prasības, Izvēles kritēriji, Produkta novērtēšana, Produkta izvēle / Requirements, Selection Criteria, Evaluate Product, Select Product

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants