Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.07.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pieprasījums un piedāvājums agrārajās nozarēs', 1.
  • Konspekts 'Pieprasījums un piedāvājums agrārajās nozarēs', 2.
  • Konspekts 'Pieprasījums un piedāvājums agrārajās nozarēs', 3.
Darba fragmentsAizvērt

2003. gadā lauksaimniecības produkcijas vērība salīdzinājumā ar 2002. gadu ir palielinājusies par 0.5 % . augkopības produkcijas vērtība ir mazliet kritusies – par 2 %, lopkopības vērtība ir palielinājusies par 2.7 %. Tas izskaidro, ka Latvijā lielākais pieprasījums pēc agrārās nozarēs ražotām precēm, ir kopumā pieaudzis, galvenokārt, pateicoties lopkopības preču piedāvājumam.

1.Agrāro nozaru uzņēmumu pieprasījums pēc ražošanas resursiem.

Resursus veido cilvēki un visas lietas, kuras viņi izmanto, lai ražotu preces un pakalpojumus. Dabas resurss – zeme – ir resurss, ko radījusi daba, nevis cilvēks, tas ir dabiskais ražošanas faktors, kas nav cilvēka darbības rezultāts. Zemi kā ražošanas faktoru izmanto 3 veidos:
Apstrādei – lauksaimniecībā, mežsaimniecībā,;
Ieguvei – derīgie izrakteņi, enerģija;
Saimnieciskai darbībai.
Neviens no agrārās nozares uzņēmumiem nevar iztikt bez pamatkapitāla – zemes, no kā arī iegūt agrārās lauksaimniecības produktus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants