Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 1.
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 2.
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 3.
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 4.
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 5.
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 6.
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 7.
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 8.
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 9.
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 10.
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 11.
  • Referāts 'Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Zīmola jeb markas jēdziens, būtība un elementi    4
2.  Produkta markas stratēģiskās funkcijas    5
3.  Produkta marka kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktori    7
3.1.  Nacionālās (Latvijas) produktu markas, to ietekme uz patērētāju izvēli    8
3.1.1.  Saldumi un konditorejas izstrādājumi    8
3.1.2.  Kosmētika un ķermeņa kopšanas līdzekļi    10
3.1.3.  Mobilo sakaru operatori    11
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Zīmola jeb markas izvēle liecina par uzticēšanos – uzticēšanos produktam, firmai un tās sniegtajam pakalpojumam. Uzticēšanos nodrošina zīmola sniegtais solījums un garantija – solījums, ka garantija Jums nebūs nepieciešama, jo produkts un tā marka liecina par augstu kvalitāti.
Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties un lietojot. Līdz ar to zīmola veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu.
Gan jau ikviens no mums kaut reizi ir aizdomājies par to, cik lielā mērā mūsu pirkumus ietekmē to zīmols jeb produkta marka, proti, vai pirkums izdarīts produktu vai pakalpojumu kvalitātes dēļ, vai tikai zīmola popularitātes dēļ? Bieži vien tā vietā, lai izvēlētos cenas ziņā izdevīgāko pirkumu, mēs esam ar mieru maksāt krietni vairāk, piemaksājot arī preces zīmola vērtību, jo nereti tikai prece ar zīmolu atbilst mūsu individuālajam raksturojumam, vēlmēm un preces vai produkta vēlamajām īpašībām jeb funkcionalitātei. Tomēr, lai nepārvērstos par „zīmolu vergu”, svarīgi apzināt, vai šķietami nenozīmīgā vēlme iegādāties noteiktas markas produktu vai pakalpojumu, nav galvenais faktors pieņemot pirkšanas lēmumu.
Līdz ar to šī referāta mērķis ir noskaidrot, vai produkta marka patiesi spēj ietekmēt patērētāju (pircēju) izvēli pirkšanas lēmuma pieņemšanas brīdī, proti, vai produkta marka darbojas kā viens no galvenajiem patērētāja izvēli ietekmējošajiem faktoriem un cik liela ir šī ietekme. …

Atlants