Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.09.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kustību rotaļas bērnu vispusīgai attīstībai', 1.
  • Referāts 'Kustību rotaļas bērnu vispusīgai attīstībai', 2.
  • Referāts 'Kustību rotaļas bērnu vispusīgai attīstībai', 3.
  • Referāts 'Kustību rotaļas bērnu vispusīgai attīstībai', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Kustību rotaļas izmanto visos fiziskās audzināšanas posmos, sporta treniņu procesā (sevišķi plaši pirmsskolas, jaunākā un vidējā skolas vecuma bērnu fiziskajā audzināšanā) un sadzīvē par aktīvās atpūtas līdzekli (https://slimibas.lv/slimibas/kustibu-rotalas/).
Ņemot vērā visu iepriekšminēto, var secināt, ka kustību rotaļa ir bērnības neatņemama sastāvdaļa. Tā ir pamats bērna audzināšanā un attīstības nodrošināšanā. Tā ir pašattīstības avots, bērna personības attīstīšanas procesa virzītājspēks. Rotaļu darbībā bērni izzina apkārtējo vidi un iegūst socializācijas prasmes. Bez tam ir skaidrs, ka ir vajadzīgas regulāras, mērenas fiziskās aktivitātes, lai saglabātu labu veselību.
Tātad, jebkura kustību rotaļa ir sava veida dzīves pieredzes skola, kuru bērni apgūst ar lielu prieku un aizrautību. Kustību rotaļas veic daudzpusīgas funkcijas – tās bērnu māca un attīsta vienlaicīgi, izraisa pozitīvas emocijas, paaugstina kustību aktivitāti. Lai sasniegtu gaidāmo bērnu kustību un citu sfēru attīstības rezultātu, pedagogam jāprot izvēlēties attiecīgu rotaļu bērnu spējām un ieinteresētībai atbilstošajā vecumā. Ne mazsvarīgs ir rotaļas radošais moments, jo mūsu interesējošā vecumā bērni pārsvarā ir iniciatīvas kāri.

Autora komentārsAtvērt
Atlants