Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju sistēmas vadīšana uzņēmumā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikācijas komplekss    5
1.1.  Reklāma    6
1.2.  Produktu realizācijas veicināšana    7
1.3.  Personiskā apkalpošana    9
1.4.  Sabiedriskās saskares    10
2.  Komunikāciju sistēmas apraksts un novērtējums    11
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    11
2.2.  Uzņēmuma struktūrshēma    11
2.3.  Uzņēmuma komunikāciju sistēma    12
3.  Latvijas Universitātes studentu aptaujas par mārketinga komunikācijas produktu virzīšanu tirgū    13
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Literatūras saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Viesnīca „Ērgļi” tika atvērta Ērgļos 2001.gadā , un pašlaik ir jau plaši pazīstama, to izmanto arī daudzi ārzemju viesi.
2. Uzņēmums klasificējas kā mazs uzņēmums, jo tajā tiek nodarbināti tikai 14 darbinieki.
3. Uzņēmums izmanto lokālo tīklu un iekšējo telefonu tīklu, kas palīdz darbinieku informācijas apmaiņas procesam.
4. Uzņēmumā tiek pielietota divpuseja un nepārtraukta komunikācija.
5. Aplūkojot uzņēmuma viesnīca „Ērgļi” komunikācijas sistēmu var secināt, ka uzņēmumā nav komunikāciju problēmas, kas būtiski ietekmē un traucē uzņēmuma darbību.

Darba autores uzskata, ka priekš tāda neliela uzņēmuma mārketinga komunikāciju sistēma ir labi attīstīta, tomēr, attīstoties un paplašinoties pašam uzņēmumam, vajadzēs uzlabot gan komunikāciju, gan lietvedības sistēmu, jo pašreizējā komunikācijas un lietvedības sistēma ir piemērota pašreizējam uzņēmuma attīstības līmenim un darba intensitātes apjomam.
Uzņēmumā vajadzētu rīkot vairāk kopīgus pasākumus, kas uzturētu labas personiskās attiecības starp strādājošiem, kā arī tā būtu vēl viena iespēja iegūt kādu konkrētu informāciju par uzņēmumu, vai interesējošiem jautājumiem – neformālā veidā. Šādi kopēji uzņēmuma pasākumi, mūsuprāt, veicinātu labāku saskaņu starp darbiniekiem un tādejādi arī darba ražīgums palielinātos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants