Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Eseja 'Skolotāja sociāli emocionālā kompetence, pašrefleksija', 1.
  • Eseja 'Skolotāja sociāli emocionālā kompetence, pašrefleksija', 2.
  • Eseja 'Skolotāja sociāli emocionālā kompetence, pašrefleksija', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Ceturtā nedēļa
Sapratu, ka zinu lielāko daļu vingrinājumus no galvas un varēju pildīt bez video palīdzības. Joprojām bija vingrinājumi, kuri nesaistīja un vingrinājumi kurus gaidīju. Kopumā vingrinājumi palīdz atslābt un pozitīvi noskaņoties, tomēr pie liela stresa nepalīdzēja, likās, ka pat kaitina. Turpināšu ikdienā izmantot vingrinājumus no “Pozitīva domāšana” un “Apzinātības vingrinājumi”, jo tie ir ērti.
Apkopojot izlasītu informāciju un veicot vingrinājumus varu secināt, ka akadēmiskās zināšanas ir tikai daļa no veiksmīgam skolotājam piemītošām kompetencēm, tikpat būtiskas ir sociāli emocionālās prasmes. Bērniem klasē jājūtas droši – to nodrošina skolotājs, kurš pārvalda savas emocijas un prot veidot sirsnīgas attiecības. Kompetents skolotājs savas darbības uzlabošanai izmanto pašrefleksiju, jo apzinās, cik svarīgi ir mācīties no paša pieļautām kļūdām, lai spētu uzlabot mācību procesu un klases psiholoģisko vidi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants