Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Informācijas komunikācijas tehnoloģijas un pārvaldības pilnveidošana', 1.
  • Konspekts 'Informācijas komunikācijas tehnoloģijas un pārvaldības pilnveidošana', 2.
  • Konspekts 'Informācijas komunikācijas tehnoloģijas un pārvaldības pilnveidošana', 3.
  • Konspekts 'Informācijas komunikācijas tehnoloģijas un pārvaldības pilnveidošana', 4.
  • Konspekts 'Informācijas komunikācijas tehnoloģijas un pārvaldības pilnveidošana', 5.
  • Konspekts 'Informācijas komunikācijas tehnoloģijas un pārvaldības pilnveidošana', 6.
  • Konspekts 'Informācijas komunikācijas tehnoloģijas un pārvaldības pilnveidošana', 7.
  • Konspekts 'Informācijas komunikācijas tehnoloģijas un pārvaldības pilnveidošana', 8.
Darba fragmentsAizvērt

E-demokrātijā varam runāt par vairākām programmām, kuras paredz noteiktas attiecības starp iedzīvotājiem un pārvaldi.

Kura (s) no programmām kalpos par pamatu Jūsu īstenotajam projektam. Kāpēc?
Īstenotajā projektā tiktu izmantotas trīs no četrām e-demokrātijas programmām. Kā
svarīgākās uzskatot sabiedriskās iesaistīšanās un apspriešanas programmu un kopienu un diskusiju programmu, jo kā jau minēts iepriekš, Web 2.0 pārvaldībai šī projekta ietvaros būtu jābalstās uz caurspīdīgas un atklātas simetriskās divu ceļu komunikācijas veidošanu.
Sabiedriskās iesaistīšanās un pspriešanas programma akcentē esošo pārvaldes institūciju stiprināšanu, izmantojot interneta komunikāciju sabiedrības spriestspējas uzlabošanai, savukārt kopienu un diskusiju programma piedāvā jauna tipa pārrunu un problēmu
risināšanas mikroklimatu virtuālajās vidēs. Izmantoto stratēģiju būtu nepieciešams papildināt arī ar sabiedriskās domas programmas ideju, kas akcentē internetu kā sabiedrības viedokļa mērīšanas un veidošanas instrumentu, ļaujot vākt parakstus, izplatīt un parakstīt aicinājumus
un piedalīties virtuālajā aptaujās.

E-demokrātijā var runāt par e-informēšanas, e-konsultēšanas un e-līdzdalības stratēģijām.
Miniet piemērus katrai no šīm stratēģijām Jūsu īstenotajā projektā?
E-informēšanas līdzdalības stratēģijas ieviešanai projektā noteikti tiktu izmantoti tādi instrumenti kā sociālais tīkls „Twitter”, kā arī citi sociālie tīkli, izveidojot tajos informatīvus un reizē interaktīvus kontus. Kā jau minēts iepriekš, apzināti netiek veidoti daudzi jauni īpaši kādām kopienām veidoti portāli, jo „iefiltrēšanās” cilvēku ikdienas lietotajos interneta resursos ļaus veiksmīgāk tos sasniegt. E-konsultēšanas stratēģijā tiks veidoti e-diskusiju projekti, kā arī tiešsaistes konsultāciju risinājumi, pamatā izmantojot jau iepriekš minētos
interneta resursus. Arī e-līdzdalības stratēģijas iespējams īstenot, izmantojot tās pašas platformas, veidojot virtuālās aptaujas un elektroniskās balsošanas iespējas par noteiktiem lēmumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants