Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 1.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 2.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 3.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 4.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 5.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 6.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 7.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 8.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 9.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 10.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 11.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 12.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 13.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 14.
  • Referāts 'Pārstāvniecība presē, tās nozīme sabiedriskajās attiecībās', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kas ir pārstāvniecība presē?    4
2.  Pārstāvniecības presē vēsturiskā attīstība    5
3.  Modelis kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa    8
4.  Ar modeli saistītās komunikācijas teorijas    9
5.  Preses aģentu modeļa ētiskie aspekti    10
  Nobeigums    13
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Nosaukums “pārstāvniecība presē” nezinātājam varētu saistīties ar vairākiem izskaidrojumiem. Viens no tiem visticamāk būtu iefiltrēšanās masu medijos – pārstāvja ievietošana laikraksta vai elektroniskā medija redakcijā, lai caur viņu varētu virzīt savu notikumu atspoguļošanu medijā vai pat lai kontrolētu negatīvās informācijas izplatīšanos.
Mācoties par sabiedrisko attiecību vēsturi, mēs esam uzzinājuši, ka ar šo jēdzienu tiek saprasts plašāks darbības lauks. Tomēr pilnīga izpratne par pārstāvniecību presē nav pat visiem komunikācijas studentiem. Zinot, ka šis sabiedrisko attiecību “virziens” bija viens no pirmajiem aizsākumiem – varētu pat teikt, ka pārstāvniecība presē bija pirmais sabiedrisko attiecību pumpurs tā laika komunikācijas izpratnē –, manuprāt, ir svarīgi to izprast nedaudz dziļāk un izvērtēt, vai šis komunikācijas modelis tik tiešām ir tik negatīvs, kā to parasti novērtē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants