Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Reklāmas analīze pēc krāsu lietojuma', 1.
  • Paraugs 'Reklāmas analīze pēc krāsu lietojuma', 2.
  • Paraugs 'Reklāmas analīze pēc krāsu lietojuma', 3.
  • Paraugs 'Reklāmas analīze pēc krāsu lietojuma', 4.
  • Paraugs 'Reklāmas analīze pēc krāsu lietojuma', 5.
  • Paraugs 'Reklāmas analīze pēc krāsu lietojuma', 6.
Darba fragmentsAizvērt

3. Melnā krāsa reklāmā.
Sociālā reklāma par interneta cenzūru, ko izveidojusi starptautiska cilvēku aizsardzības organizācija- „Amnesty International”.
Reklāmu nevērīgi apskatot jau rodas iespaids, ka tā vēsta par kādu problēmu, jo melnā krāsa ir ļoti piesātināta, lielos laukumos, un tā rada nomācošu izjūtu.
Melnā krāsa šajā reklāmā simbolizē vientulību, tumsu un izolētību no apkārtējās pasaules. Tā rada bezpalīdzību, depresiju, nolemtību, sagrāvi, bailes, ļaunumu, anonimitāti reklāmas tēlā.
Reklāmā ir attēlota ilustrācija, simboliska cilvēka seja, kas raud ar noskumušām acīm, tik pat labi sejiņa var būt globuss, saule, kas iesprostota cietumā, kurai neļauj uzlekt, tā rādīt dienasgaismu cilvēkiem. Melnā krāsa šajā reklāmā nozīmē cenzūru. Sejiņa simbolizē, tās valstis, kurām nav brīva piekļuve internetam kā Ķīnai, bloķēti sociālie portāli, e-pasti un citas vietnes, kur cilvēki ir valsts varas ietekmē, tiem ir liegta piekļuve tīklam, tie nedrīkst klaji paust savus uzskatus un neapmierinātību par valstī notiekošo, to pārkāpjot draud lielas nepatikšanas, ko arī simbolizē šī cietuma kamera, kurā atrodas šī seja.

Autora komentārsAtvērt
Atlants