Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 1.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 2.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 3.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 4.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 5.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 6.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 7.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 8.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 9.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 10.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 11.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 12.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 13.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 14.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 15.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 16.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 17.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 18.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 19.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 20.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 21.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 22.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 23.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 24.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 25.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 26.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 27.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 28.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 29.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 30.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 31.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 32.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 33.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 34.
  • Prezentācija 'Kognitīvā psiholoģija: no biheiviorisma līdz sociālajai izziņai', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kas ir kognitīvā psiholoģija?    4
2.  Kognitīvās psiholoģijas pamatlicēji    5
3.  Agresijas pārnešana, izmantojot agresivitātes imitācijas modeļus    6
4.  Alberts bandura    7
5.  «Bobo lelles» eksperiments    9
6.  Hipotēzes    10
7.  Bobo lelle    11
8.  Metode    12
9.  Video    13
10.  Eksperimenta rezultāti    14
11.  Eksperimenta secinājumi    16
12.  Bobo lelles eksperimenta devums psiholoģijai    17
13.  Imitation of film-mediated aggressive models    18
14.  Sociālā-mācīšanās teorija (A.Bandura)    19
15.  Interesanti - Modelēšanas terapija    20
16.  Vērtības un vajadzības kā organizējošie faktori uztverē    21
17.  Džeroms Bruners    22
18.  Empīriskās hipotēzes    24
19.  Eksperimenta gaita    25
20.  Eksperimenta rezultāti    26
21.  Eksperimenta secinājumi    29
22.  Pienesums psiholoģijas attīstībai    30
23.  Izmantotā literatūra    31
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi. Pavaicājot bērniem, par ko viņi vēlas kļūt nākotnē, turīgo vecāku bērni atbildēja, ka vēlas kļūt par kovbojiem vai aktieriem, taču nabadzīgākie bērni nosauca ļoti pieticīgas zemākās klases profesijas, tāpēc eksperimenta veicēji secināja, ka, gluži tāpat, kā ar profesijām, arī ar monētām nabadzīgākie bērni izmantoja apspiestu un samazinātu fantāzijas devu, savukārt, turīgie pārvērtēja lielāko monētu lielumu un nebaidījās nosaukt to, ko vēlas darīt.
Balstoties uz Hollingvorta efektu, visām vērtībām, kas ir mazākas par mediānu, vajadzētu parādīties lielākām, savukārt, visām vērtībām, kas lielākas par mediānu, vajadzētu šķist mazākām, un, uzskatot, ka Hollingvorta efektu spēcīgi ietekmē dabiskie faktori, varam secināt, ka šajā gadījumā uz līkni ir ļoti ietekmējušies uzvedības faktori un apkārtējā vide.
Uztvere līdz šim ir pētīta lielākoties tikai eksperimentālās psiholoģijas nozarē, taču eksperimenta veicēji uzskata, ka nepieciešams pievērst lielāku uzmanību tieši sociālajiem un personības faktoriem, kas, iespējams, ir tik pat nozīmīgi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants