Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite ražošanas uzņēmumā', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  uzņēmuma apraksts    2
1.  Uzņēmuma struktūra    2
2.  Produkcijas raksturojums    3
3.  Firmas klienti    5
2.  realizācijas analīze    7
5.  TEXTIL    7
6.  Underwear    8
7.  Bustje    10
8.  WomanStyle    11
3.  Pārdošanas apjoma prognozēšana    13
  Secinājumi un priekšlikumi    15
Darba fragmentsAizvērt

SIA „XXXX” sava darbībā izmanto vertikālo komunikāciju. „Vertikāla komunikācija ir informācijas plūsmas virzīšana augšup vai lejup (starp dažādu līmeņu vadītājiem un padotajiem) atbilstoši izveidotajai organizācijas struktūrai.”[1.137]. „Lejupslīdoša komunikācija virza informāciju no priekšnieka pie padotajiem.”[1.137]. „Augšupejošā komunikācija nodrošina atgriezenisku kanālu.”[1.138]
Ar zilo krāsu shēma ir attēlotas saistības starp nodaļām. Pēc pakļautības shēmas ir redzams kā visas uzņēmuma mārketinga nodaļas ir tieši pakļautas pārdošanas daļas vadītājai, savukārt pārdošanas daļas vadītāja atrodas uzņēmuma vadītāja pakļautībā.
Pārdošanas daļas vadītāja organizē un koordinē pārdošanas menedžeru, noliktavas un iepakošanas iecirkņa darbību. Sadarbojas ar uzņēmuma klientiem. Sastāda atskaites un ražošanas plānus balstoties uz saņemtiem pasūtījumiem.
Pārdošanas menedžeri sadarbojas ar klientiem, pieņem pasūtījumus, meklē un piesaista jaunus klientus, noslēdz līgumus, organizē produkcijas prezentācijas kontrolē gatavas produkcijas nosūtīšanu klientiem.
Noliktavas pārzinis ir materiāli atbildīga persona. Koordinē pārdošanas aģenta un prečziņu darbību. Apkalpo klientus, izraksta no noliktavas produkciju un sagatavo pavadzīmes, sagatavo pieteikumus ražošanai, veic inventarizāciju, sagatavo atskaites grāmatvedībai.
Pārdošanas aģents ir materiāli atbildīga persona. Kontrole gatavas produkcijas glabāšanas apstākļus, apkalpo mazumtirdzniecības klientus, izraksta pavadzīmes.
Prečzini ir materiāli atbildīgas personas. Galvenie pienākumi: preces pieņemšana un izrakstīšana no noliktavas, maršrutu lapas ievadīšana datorā, iekšējo pavadzīmju noformēšana. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants