Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 1.
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 2.
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 3.
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 4.
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 5.
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 6.
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 7.
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 8.
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 9.
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 10.
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 11.
  • Biznesa plāns '"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Ārējās vides analīze    4
  Iekšējās vides analīze (SVID)    5
  Organizācijas vīzija    5
  Organizācijas problēmas un mērķi    6
  Organizācijas problēmas un mērķi    6
  Uzdevumu izpildes laika plānojums    8
  Plānotie programmas rezultāti    10
  Programmas rezultātu sasniegšanas rādītāji    10
  Nepieciešamais finansējums    10
  Pielikums    12
Darba fragmentsAizvērt

Programmas rezultātu sasniegšanas rādītāji
Programmas politikas rezultatīvie rādītāji:
1. Iesaistīto jauniešu skaits kultūras procesos attiecībā pret iepriekšējo gadu.
2. Kultūras pasākumu apmeklētāju skaits attiecībā pret iepriekšējo gadu.
3. Tiešsaistes apmeklētāju skaits attiecībā pret iepriekšējo gadu.
4. Cilvēkresursu kvalitātes pieaugums: apmācības kursu pabeigušo skaits attiecībā pret iepriekšējo gadu.

Programmas darbības rezultatīvie rādītāji:
1. IMC sadarbībā ar mācību centriem izstrādāto un īstenoto izglītības programmu skaits kultūras jomā darbojošos profesionalitātes paaugstināšanai.

Nepieciešamais finansējums
Vislielākās finanses organizācijai ir nepieciešamas telpu īrei, jo lai realizētu mūsu projektus ir nepieciešamas lielas platības. Šo problēmu varētu risināt sadarbojoties ar pašvaldību, kas būtu ieinteresēta mūsu projektā, jo tādejādi jaunieši būtu nodarbināti un neatrastos uz ielas, kā arī Rīgā būtu par vienu sakoptu vietu vairāk. Uz šī pamata pašvaldība ar mums slēgtu nomas līgumu ar pazeminātām nomas maksām.
Pasākumu finansēšanai mēs piesaistītu sponsorus, kuri būtu ieinteresēti sadarboties, jo viņiem tiktu piedāvāta unikāla reklāma savai produkcijai. Par reklāmas izmaksām organizācija meklētu informatīvos atbalstītājus, kas savos interneta portālos izvietotu informāciju par mūsu pasākumiem.
Finansējums mākslinieku un speciālistu atalgojumam tiktu iegūts no ienākumiem par realizētajiem pasākumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants