Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Cenu veidošanas stratēģijas', 1.
  • Konspekts 'Cenu veidošanas stratēģijas', 2.
  • Konspekts 'Cenu veidošanas stratēģijas', 3.
  • Konspekts 'Cenu veidošanas stratēģijas', 4.
  • Konspekts 'Cenu veidošanas stratēģijas', 5.
  • Konspekts 'Cenu veidošanas stratēģijas', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.
Cenas ir ļoti dažādas:
Ražotājs veido saviem produktiem ražotāja cenu, tirgotājs pieliek precei uzcenojumu un pārdod to par mazumtirdzniecības cenu
Īrnieks par dzīvokli maksā īres maksu
Students par mācībām maksā mācību maksu
Grāmatas autors par savu darbu saņem honorāru
Aviokompānijas un citi transporta uzņēmumi par saviem pakalpojumiem nosaka braukšanas tarifus
Bankas aizdod naudu par noteiktu procentu likmi
Apdrošināšanas sabiedrības par pakalpojumiem piedāvā noteiktas apdrošināšanas prēmijas
Brokeri par pakalpojumiem vērtspapīru tirgū prasa komisijas atlīdzību
Cenu veidošanas koncepcija ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants