Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga plāns', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķauditorijas
o Patriotiski noskaņoti ļaudis (attiecīgās biedrības un organizācijas; latviešu pensionāri utt.).
o Cilvēki, kuriem ikdienā saistība ar heraldiku (valsts iestāžu darbinieki un viņu viesi no ārzemēm, studentu(šu) korporācijas.
o Latviešu un citu tautību skolēni (kā arī viņu skolotāji), kuru mācību programmā Latvijas vēsturē ir iekļauta tēma par Latvijas valsts simboliem.
o Studenti, kuru mācību programmas priekšmeti (vēsture, semiotika u.c.) saistītas ar izstādes tēmu.
o Ne- Rīgas iedzīvotāji, kas izlēmuši kaut kur doties ar autobusu.
o Ģimenes brīvdienu pastaigā.
Unikālais piedāvājums
o Redzēt vienkopus lielu daļu to priekšmetu (arī visneiedomājamākos), uz kuriem parādās ģerboņi, muzejā, kura viena no pamattēmām ir Latvijas pirmās neatkarības laiks un kurš atrodas ēkā, kas bijusi Latvijas prezidenta K.Ulmaņa vasaras rezidence.
o Uzzināt par ģerboņa izcelsmi, veidiem, pielietojumu.
o Padomāt par simboliem, kas varētu pārstāvēt katru no apmeklētājiem, viņa skolu, organizāciju, ģimeni utt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants