Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts 7.klasei', 1.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts 7.klasei', 2.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts 7.klasei', 3.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts 7.klasei', 4.
  • Konspekts 'Veselības mācības stundas konspekts 7.klasei', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Stundas gaita:
Ievaddaļa. (5min)
Sasveicināšanās, stundas tēmas nosaukšana, darba gaitas izklāsts Jautājums- ar ko jūs saprotat vārdu konflikts?
Galvenā daļa. (30min)
Skolotāja nolasa definīciju- kas ir konflikts?
Skolēni tiek sadalīti pa četri grupā. Dota lapa visām grupā ar vienu konfliktu. Kopīgi grupai jāizlasa konflikta piemērs un rakstiski (kopīgi) jāatbild uz jautājumiem-Vai šī nav pazīstama situācija pirms konflikta? Kāds varētu būt risinājums?
Kopīgi salīdzina katras grupas atbildes. Skolotāja pieraksta uz tāfeles pa punktiem un diskutē ar skolēniem.
Izdala materiālu ”Aizspriedumi jeb stereotipi”, skolēni izlasa.
Skolēniem tiek izdalīta balta papīra lapa. Skolotāja liek atvērt darba burtnīcu un pēc tā norādījumiem izpildīt uzdevumu nosauktajā lapā nosaukto uzdevumu. Skolotāja katram izdala lapiņas ar jautājumiem, skolēni individuāli uzraksta atbildes.
Nobeiguma daļa (5min)
Izvērtē stundas gaitu, izdara secinājumus par konfliktu rašanos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants