Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tirgus segmentācija un mārketinga metodes AS "Swedbank"', 1.
  • Referāts 'Tirgus segmentācija un mārketinga metodes AS "Swedbank"', 2.
  • Referāts 'Tirgus segmentācija un mārketinga metodes AS "Swedbank"', 3.
  • Referāts 'Tirgus segmentācija un mārketinga metodes AS "Swedbank"', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga stratēģija
• Produkti un pakalpojumi ir vienkārši un ērti, lai tos izmantotu;
• Viegli pieejama informācija par bankas piedāvājumiem – internets, filiāles, telefons;
• Iespēja izmantot bankas produktus ar interneta un telefona iespējām;
• Viens klients  vairāku produktu lietotājs

Mārketinga uzdevumi
• Bankas atpazīstamība visā Latvijā;
• Panākt, lai klienti novērtē bankas stabilās īpašības – reitings, likviditāte, kapitāls, efektīva ieņēmumu un izdevumu pārvalde un lielā pieredze naudas pārvaldīšanā;
• Panākt bankas stabilitāti un uzticību klientu vidū, ka tieši šī banka piedāvā labus, peļņu nesošus, kvalitatīvus, efektīvus produktus, kurus izmantos vēl atkārtoti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants