Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketings Cēsu tūrisma informācijas centrā ', 1.
  • Referāts 'Mārketings Cēsu tūrisma informācijas centrā ', 2.
  • Referāts 'Mārketings Cēsu tūrisma informācijas centrā ', 3.
  • Referāts 'Mārketings Cēsu tūrisma informācijas centrā ', 4.
  • Referāts 'Mārketings Cēsu tūrisma informācijas centrā ', 5.
  • Referāts 'Mārketings Cēsu tūrisma informācijas centrā ', 6.
  • Referāts 'Mārketings Cēsu tūrisma informācijas centrā ', 7.
  • Referāts 'Mārketings Cēsu tūrisma informācijas centrā ', 8.
  • Referāts 'Mārketings Cēsu tūrisma informācijas centrā ', 9.
  • Referāts 'Mārketings Cēsu tūrisma informācijas centrā ', 10.
Darba fragmentsAizvērt


Tūrisma nozares attīstības politika.

Eiropa ir visiecienītākais ceļojumu galamērķis pasaulē, un Latvija ir kļuvusi par tās sastāvdaļu. Latvijā ir vērojams stabils tūrisma pakalpojumu eksporta pieaugums. Ārzemju ceļotāju skaits Latvijā katru gadu pieaug.
Tūrisma attīstību valstī galvenokārt kavē faktori:
nepietiekami izvērsts Latvijas tūrisma produkts un tā mārketings;
tūristu vēlmēm neatbilstoša kvalitātes un fragmentāra tūrisma infrastruktūra un piedāvājums atsevišķos reģionos;
zems vietējo un ārvalstu investīciju apjoms.

Turpinās Latvijas tūrisma attīstības nacionālās programmas īstenošana. Programmas prioritātes ir:
ienākošā tūrisma izvērtēšana, pozitīva Latvijas tēla veidošana;
vietējā tūrisma attīstība;
tūrisma institucionālās bāzes stiprināšana un tūrisma tiesiskās bāzes pilnveidošana;
nozares attīstības saskaņošana dažādās jomās. …

Atlants