Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bērna attīstības teorijas 7-11 gadu vecumā', 1.
  • Konspekts 'Bērna attīstības teorijas 7-11 gadu vecumā', 2.
  • Konspekts 'Bērna attīstības teorijas 7-11 gadu vecumā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Ž.Piažē
Konkrēto operāciju stadija (7-11gadi)
Domāšana ir loģiska. Mentālās shēma ļauj veidot simbolus un tēlus, kā arī tos pārveidot. Tomēr domāšana iespējam tikai par reāliem objektiem, situācijām un notikumiem vai tādiem ko spēj iztēloties. Grūti domāt abstrakti vai veidot pieņēmumus, kas nav balstīti un realitāti.

M. Mālere
Jaunākajā skolas vecumā „Es” tēls kļūst daudz adekvātāks un diferencētāks. Bērni analizē un vērtē sevi būtiskāk. Skolas gaitu sākumā bērns sāk apzināties sevi kā sabiedrības locekli. Veidojas jauns „Es” tēla aspekts – sociālais „Es”

Dž. Lovingera
Ceturtā ir konformisma stadija. Tā parasti novērojama laikā, kad pēc Freida uzskata, sāk parādīties superego – apmēram 5-6 gadu vecumā, taču plašākā mērā sākumskolas pēdējās klasēs un ap 7.-8. klasi. Tomēr ir cilvēki, kas visu mūžu paliek šajā stadijā.

Atlants