Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 1.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 2.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 3.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 4.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 5.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 6.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 7.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 8.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 9.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 10.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 11.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 12.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 13.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 14.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 15.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 16.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 17.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 18.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 19.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 20.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 21.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 22.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 23.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 24.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 25.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 26.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 27.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 28.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 29.
  • Referāts 'Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vi', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sociālās kampaņas ,,Nemēslo mežā’’ raksturojums    4
1.1.  Kampaņas attīstība    4
1.2.  Kampaņas nepieciešamības raksturojums    11
1.3.  Cūkmena leģenda    15
2.1.  Anketēšana    16
2.2.  Intervija    18
3.  Secinājumi    20
  Anotācija    21
  Annotation    22
  Izmantotā literatūra    23
  Pielikums    24
Darba fragmentsAizvērt

3. Secinājumi un ieteikumi
Šajā zinātniski pētnieciskajā darbā, darba autore izpildīja sev izvirzītos mērķus un tie bija :
1. apkopot pieejamo informāciju par sociālo kampaņu „Nemēslo mežā”
2. analizēt atkritumu problēmu mežos, balstoties uz pieejamajiem materiāliem
3. veikt aptauju 4.-6.klases skolēnu vidū

Veicot aptauju darba autore secināja, ka gandrīz visi respondenti zina, kas ir Cūkmens.
Apkopojot informāciju par sociālo kampaņu ,,Nemēslo mežā’’, darba autors secināja, ka ar katru gadu šī kampaņa attīstās arvien vairāk, un ar katru gadu arvien vairāk cilvēki uzzina par Cūkmenu.
Apkopojot informāciju var arī secināt, ka tik tiešām šī kampaņa vairāk uzrunā jauniešus, kas savukārt nodod informāciju vecākiem, līdz ar to Cūkmens gūst lielāku atpazīstamību, jo akcijas, kas tiek rīkotas vairāk ir domātas bērniem, pusaudžiem.
Atkritumu problēma mežos sāk laboties, ir mazāk atkritumu, cilvēki savāc aiz sevis atkritumus, bet tomēr ne visi. Ir daudz un dažādu atkritumu, kas kaitē ne vien dabai, bet pašiem cilvēkiem, kā arī dzīvniekiem, kas dzīvo mežā.
Darbā izvirzītā hipotēze ir – ja ar Cūkmena kampaņu „Nemēslo mežā” iepazīstinātu visus Latvijas skolēnus, tad to atpazītu vismaz 80% skolēnu, domādams, ka ir apstiprinājusies, kaut darba autore neaptaujāja visas Latvijas skolas, bet ja Rīgas 62.vidusskolas 46 skolēni no 50 atpazina Cūkmenu, darba autore uzskata, ka ja aptaujātu visas Latvijas skolas, Cūkmenu noteikti atpazītu vairāk nekā 80% skolēnu.

Ieteikumi no darba autores puses būtu :
• Rīkot vairāk akcijas
• Iepazīstināt Cūkmenu ar citām valstīm
• Rīkot ģimenes izbraucienus uz Latvijas skaistajiem parkiem, lai salīdzinātu sakoptu dabu ar tieši pretēju

Autora komentārsAtvērt
Atlants