-
Sociālās kampaņas "Nemēslo mežā" galvenā varoņa Cūkmena atpazīstamība skolēnu vidū
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Sociālās kampaņas ,,Nemēslo mežā’’ raksturojums | 4 |
1.1. | Kampaņas attīstība | 4 |
1.2. | Kampaņas nepieciešamības raksturojums | 11 |
1.3. | Cūkmena leģenda | 15 |
2.1. | Anketēšana | 16 |
2.2. | Intervija | 18 |
3. | Secinājumi | 20 |
Anotācija | 21 | |
Annotation | 22 | |
Izmantotā literatūra | 23 | |
Pielikums | 24 |
3. Secinājumi un ieteikumi
Šajā zinātniski pētnieciskajā darbā, darba autore izpildīja sev izvirzītos mērķus un tie bija :
1. apkopot pieejamo informāciju par sociālo kampaņu „Nemēslo mežā”
2. analizēt atkritumu problēmu mežos, balstoties uz pieejamajiem materiāliem
3. veikt aptauju 4.-6.klases skolēnu vidū
Veicot aptauju darba autore secināja, ka gandrīz visi respondenti zina, kas ir Cūkmens.
Apkopojot informāciju par sociālo kampaņu ,,Nemēslo mežā’’, darba autors secināja, ka ar katru gadu šī kampaņa attīstās arvien vairāk, un ar katru gadu arvien vairāk cilvēki uzzina par Cūkmenu.
Apkopojot informāciju var arī secināt, ka tik tiešām šī kampaņa vairāk uzrunā jauniešus, kas savukārt nodod informāciju vecākiem, līdz ar to Cūkmens gūst lielāku atpazīstamību, jo akcijas, kas tiek rīkotas vairāk ir domātas bērniem, pusaudžiem.
Atkritumu problēma mežos sāk laboties, ir mazāk atkritumu, cilvēki savāc aiz sevis atkritumus, bet tomēr ne visi. Ir daudz un dažādu atkritumu, kas kaitē ne vien dabai, bet pašiem cilvēkiem, kā arī dzīvniekiem, kas dzīvo mežā.
Darbā izvirzītā hipotēze ir – ja ar Cūkmena kampaņu „Nemēslo mežā” iepazīstinātu visus Latvijas skolēnus, tad to atpazītu vismaz 80% skolēnu, domādams, ka ir apstiprinājusies, kaut darba autore neaptaujāja visas Latvijas skolas, bet ja Rīgas 62.vidusskolas 46 skolēni no 50 atpazina Cūkmenu, darba autore uzskata, ka ja aptaujātu visas Latvijas skolas, Cūkmenu noteikti atpazītu vairāk nekā 80% skolēnu.
Ieteikumi no darba autores puses būtu :
• Rīkot vairāk akcijas
• Iepazīstināt Cūkmenu ar citām valstīm
• Rīkot ģimenes izbraucienus uz Latvijas skaistajiem parkiem, lai salīdzinātu sakoptu dabu ar tieši pretēju
…
Šajā darbā: * apkopta pieejamā informācija par sociālo kampaņu „Nemēslo mežā” ; * analizēta atkritumu problēma mežos, balstoties uz pieejamajiem materiāliem ; * tika veikta aptauja 4.-6.klases skolēnu vidū.