Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Papīra plastikas un dizaina pulciņa programma', 1.
  • Paraugs 'Papīra plastikas un dizaina pulciņa programma', 2.
  • Paraugs 'Papīra plastikas un dizaina pulciņa programma', 3.
  • Paraugs 'Papīra plastikas un dizaina pulciņa programma', 4.
  • Paraugs 'Papīra plastikas un dizaina pulciņa programma', 5.
  • Paraugs 'Papīra plastikas un dizaina pulciņa programma', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Programma paredz zināšanu kompleksu, prasmju un iemaņu apgūšanu, kas nodrošina tās praktisku realizāciju visumā.
Programma paredz darbu ar bērniem nodarbību formā, bērnu kopdarbam ar pedagogu, bet arī veltot daudz uzmanības patstāvīgai radošajai darbībai. Pedagoga vieta bērnu apmācībā un audzināšanā, darbā ar papīru, mainās atkarībā no bērnu vēlmēm, vajadzībām, intersēm un konstruēšanas iemaņām. Programmas visu posmu apguves galvenais uzdevums - veicināt iniciatīvas attīstību, iztēles un radošuma attīstīšanos estētiskā pārdzīvojuma atmosfērā, kopīgā pieauguša un bērna daiļradē.
Programma paredz materiāla pasniegšanu pēc "augšupejošu spirāli", tas ir periodiskā atgriešanas pie noteiktiem tematiem augstākā un sarežģītā līmenī.
Visi uzdevumi atbilst pēc sarežģītības noteikta vecuma bērniem. Tas garantē katra bērna panākumus un audzina pašpārliecinātību.
Tēlaini priekšstati jaunākajiem skolniekiem ievērojami apsteidz viņu praktiskas prasmes. Tādēļ ir paredzamas spēles-vingrinājumi, vingrinājumi ar krāsām, papīru, papīra atkritumiem, uzdevumi, kas bagātina bērnu tēlaino domāšanu un radošo izpausmi. Informatīvs materiāls, kas ir neliels pēc apjoma, ir saturiski interesants, tiek dots gan pirms konstruēšanas, gan darba laikā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants