Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Rotaļnodarbība ar runas dominanti', 1.
  • Paraugs 'Rotaļnodarbība ar runas dominanti', 2.
  • Paraugs 'Rotaļnodarbība ar runas dominanti', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Kad rotaļa beigusies, lellīte pastāsta bērniem, ka nav pie viņiem atnākusi tukšām rokām. Bērni tiek aicināti pie galdiem, kur katram ir nolikta papīra lelle ( meitenēm- papīra meitiņa, puišiem- papīra puisēns) un daudz dažādi apģērba gabali no balta papīra. Bērni tiek aicināti vispirms izkrāsot savus izvēlētos apģērbus un tad ,,apģērbt” savas lellītes, pielīmējot apģērbu.
Kad darbiņš ir paveikts, lellīte aicina bērnus pastāstīt par savām lellītēm, kāds ir viņu apģērbs. Stāstījumu uzsāk skolotāja: ,,Manai lellītei ir dzeltena blūzīte ar īsām piedurknēm, zaļi, rūtaini svārciņi un balta, gara šallīte.” Notiek saruna ar bērniem.
Kad bērni ir pastāstījuši katrs par savas lellītes apģērbu, lellīte ir ļoti priecīga, ka viņai un viņas draugam nu būs jaunas, skaistas drēbes pavasarim. Lellīte gatavojas doties prom un uzaicina bērnus uz pirsktiņrotaļu ,,Dziesmiņa par šūšanu”(skat. Pielikums nr. 2.), lai parādītu un iemācītu bērniem, kā top viņas kleitas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants