Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Valsts ārējā tēla vadīšana: tūrisms', 1.
  • Referāts 'Valsts ārējā tēla vadīšana: tūrisms', 2.
  • Referāts 'Valsts ārējā tēla vadīšana: tūrisms', 3.
  • Referāts 'Valsts ārējā tēla vadīšana: tūrisms', 4.
  • Referāts 'Valsts ārējā tēla vadīšana: tūrisms', 5.
  • Referāts 'Valsts ārējā tēla vadīšana: tūrisms', 6.
  • Referāts 'Valsts ārējā tēla vadīšana: tūrisms', 7.
  • Referāts 'Valsts ārējā tēla vadīšana: tūrisms', 8.
  • Referāts 'Valsts ārējā tēla vadīšana: tūrisms', 9.
  • Referāts 'Valsts ārējā tēla vadīšana: tūrisms', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Jebkuras valsts tēls, tostarp arī Latvijas, nemitīgi pats veidojas atkarībā no tā, kas notiek politikā, kultūrā, ekonomikā, un to neviens īsti nevar kontrolēt. Valdība var izcelt noteiktas pozitīvas lietas valsts tēlā ar konkrētu mērķi, piemēram, lai veicinātu tūrismu vai ārvalstu investīcijas. Tomēr, lai to sasniegtu, jāizceļ atsevišķas lietas no Latvijas tēla un sistemātiski jāpasniedz tās pozitīvā veidā.
Izpētot Latvijas ārējā tēla vadīšanu un Latvijas tēlu šobrīd, jāsecina, ka kopumā tas nav apmierinošs, bet iedzīvotāju vidū, gan Latvijas, gan ārvalstu, Latvijas tēls visvairāk asociējas ar sporta un kultūras aktivitātēm, reizēm arī ar noteiktiem politiķiem un politiskiem notikumiem, vai arī konkrētām vietām, kas vistiešākajā mērā attiecas uz tūrismu.
Jāsecina, ka tūrists ir labākais Latvijas tēla veidotājs ārpus valsts, tādēļ tūrismam, kā Latvijas ārējā tēla sastāvdaļai, ir nepieciešams pievērst pastiprinātāku uzmanību nākotnē.
Var izdarīt secinājumus, ka veiksmīgāka Latvijas tūrisma tēla veidošana nākotnē būtu, ja izvirzītu konkrētus kritērijus, uz kuriem orientēt savu uzmanību, nevis censties aptver visu tūrisma jomu kopumā. Ievērojami veiksmīgāk risinātos Latvijas tūrisma tēla veidošana, ja tiktu novērsti trūkumi, kas līdz šim ir iespaidojuši Latvijas tūrisma ārējo tēlu, tostarp, infrastruktūras uzlabošana, konkrētu piedāvāto pakalpojumu tēla radīšanu utt.
Izpētot tūrismu, kā Latvijas ārējā tēla sastāvdaļu, jāsecina, ka vairāk pētnieki akcentē Rīgu, kā galveno tūrisma objektu, kurai ir liels potenciāls kļūt par Latvijas tūrisma tēla pamatu. Orientējoties uz konkrētiem aspektiem, šajā gadījumā Rīgu, tūrisma tēls varētu kļūt veiksmīgās un pozitīvāks.

Atlants