-
Siguldas Jauniešu iniciatīvu centra "Mērķis" attīstība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Neformālā izglītība | 4 |
1.1. | Neformālās izglītības vēsturiskā attīstība | 4 |
1.2. | Jaunatnes iniciatīvu centra izveides vadlīnijas | 4 |
1.3. | Jaunatnes iniciatīvu centra izveides vadlīnijas | 6 |
2. | Siguldas jauniešu iniciatīvu centrs „Mērķis” | 8 |
2.1. | Jauniešu iniciatīvu centra galvenie uzdevumi | 9 |
2.2. | Jauniešu iniciatīvu ventera „Mērķis” dalībnieki | 9 |
3. | Jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” praktiskā darbība | 12 |
4. | Jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” organizētie pasākumi | 13 |
5. | Siguldas Valsts ģimnāzijas skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību | 14 |
5.1. | Siguldas Valsts ģimnāzijas 10. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību | 14 |
5.2. | Siguldas Valsts ģimnāzijas 11. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību | 15 |
5.3. | Siguldas Valsts ģimnāzijas 12. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību | 16 |
Secinājumi | 18 | |
Izmantotie informācijas avoti | 19 | |
Pielikums | 20 |
Secinājumi
1. Neformālā izglītība kļuva populāra tikai 20. gadsimta sākumā. Līdz tam pastāvēja birokrātiska skolu pārvalde, bez lepnuma un aktivitātes pedagogu darbībā.
2. Jauniešu interešu centri ir balstīti uz savstarpēju sadarbību, brīvprātīgu līdzdalību sabiedriskajos pasākumos.
3. Lai gan pēdējos gados jauniešu interešu centru skaits ir audzis, tomēr to pārklājums Latvijā vēl nav pilnīgs.
4. Iesaistoties jauniešu interešu centros ir iespējas uzlabot savu garīgo un fizisko veselību ārpus formālās izglītības.
5. Kopš jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” atklāšanas ir ievērojami uzlabojusies Siguldas novada jauniešu aktivitāte sabiedriskajā dzīvē.
6. Izanalizējot aptaujā iegūtos datus, var secināt, ka Siguldas Valsts ģimnāzijas skolēni interesējās par neformālās izglītības iespējām.
7. Ņemot vērā, ka vairāk kā puse respondentu uzskata, ka jauniešu iniciatīvu centrs ir ieguldījums Siguldas novada neformālajā izglītībā, var secināt, ka neformālā izglītība Siguldas novadā attīstās.
8. Aptaujas rezultātā iegūtie dati ļauj domāt, ka jauniešu labprāt īstenotu savas idejas ar jauniešu iniciatīvu centra palīdzību.
9. Savāktie dati ļauj secināt, ka Siguldas novadā nepietiek ar vienu jauniešu iniciatīvu centru.
10. Balstoties uz iegūtajiem datiem par Jauniešu iniciatīvu centra darbību Siguldā, var secināt, ka hipotēze ir apstiprinājusies.
…
Zinātniski pētnieciskais darbs. Izvirzīts aizstāvēšanai uz pilsētas domi. Darbā 5 nodaļas + apakšnodaļas, 5 pielikumi, kuros ietilpst diagrammas un intervija. Apskatīta ne tikai Siguldas JIC darbība, bet arī vispārēja Jauniešu Interešu centru strūktūra.