Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Elektroniskā komercija un drošība', 1.
  • Referāts 'Elektroniskā komercija un drošība', 2.
  • Referāts 'Elektroniskā komercija un drošība', 3.
  • Referāts 'Elektroniskā komercija un drošība', 4.
  • Referāts 'Elektroniskā komercija un drošība', 5.
  • Referāts 'Elektroniskā komercija un drošība', 6.
  • Referāts 'Elektroniskā komercija un drošība', 7.
  • Referāts 'Elektroniskā komercija un drošība', 8.
  • Referāts 'Elektroniskā komercija un drošība', 9.
  • Referāts 'Elektroniskā komercija un drošība', 10.
  • Referāts 'Elektroniskā komercija un drošība', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Elektroniskās komercijas jēdziens un mērķi    3
3.  E-komercijas tipi    4
4.  Interneta lietotāju sadalījums pa reģioniem    5
5.  E-drošība    6
6.  Noslēgums    10
7.  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās arvien popularāka kļūst elektroniskās komercijas (turpmāk tekstā e-komercija) izmantošana ikdienā. Arvien pieaug Interneta lietotāju skaits gan pasaulē, gan arī Latvijā, līdz ar to attīstās e-komercijas iespējas. Pateicoties e-komercijai, uzņēmumi arvien uzskata par prioritāti izmantot tās, lai sazinātos ar klientiem un uzņēmumiem, dibinātu un meklētu biznesa sakarus ātrāk un ērtāk, kā arī atrastu potenciālos klientus jebkurā pasaules malā.
Taču komplekss jautājums ir par e-biznesa drošību, kas savā ziņā atgrūž lietotājus un uzņēmumus un liek viņiem justies būt nepārliecinātiem par darījumu drošību, jo virtuālajā vidē mīt dažādi krāpnieki, kas cenšas izzagt personisku informāciju no lietotājiem. Taču pašreiz pastāv dažādas tehnoloģijas un likumdošana, kas aizsargā gan pircējus, gan tirgotājus no šiem iespējamiem viltniekiem. Neskatoties uz to, Latvijā tomēr e-komercijas drošības līmenis ir samērā zems, bet augstāks nekā citās valstīs.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants